English

بازرسی از ۲هزارو ۷۷۲مورد واحدهای صنفی و تولیدی در سیستان و بلوچستان

مدیر بازرسی و نظارت بر بازار سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان بر تداوم نظارت و بازرسی روزانه از واحدهای صنفی استان تاکید کرد و گفت: ابتدای امسال تاکنون بیش‌از ۲هزارو ۷۷۲مورد بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدی توسط بازرسین سازمان جهادکشاورزی در ۲۶ شهرستان استان به انجام رسیده است.

بازرسی از ۲هزارو ۷۷۲مورد واحدهای صنفی و تولیدی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری موج سیستان و بلوچستان؛ مدیر بازرسی و نظارت بر بازار سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت:با هدف ایجاد آرامش در بازار و جلوگیری از هر گونه تخلف از ابتدای امسال تاکنون بیش‌از ۲هزارو ۷۷۲مورد بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدی توسط بازرسین سازمان جهادکشاورزی در ۲۶ شهرستان استان به انجام رسیده است.

منصور عدل اظهارداشت: عمده بازرسی‌های انجام شده شامل محصولات لبنی و پروتئینی، نان و میوه، عرضه گوشت قرمز و مرغ تنظیم بازار از واحد تولیدی تا سطح عرضه بوده که منجر به صدور ۳۸۳ پرونده برای متخلفین گردیده است.

وی ادامه داد: کار نظارت بر واحدهای صنفی و توزیع کالاهای اساسی و تنظیم بازار با ۴۰ تیم بازرسی جهاد کشاورزی با قوت پیگیری می شود. مدیر بازرسی و نظارت بر بازار سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: نظارت بازرسان جهاد کشاورزی با اولویت نظارت بر واحدهای عمده‌فروشی، انبارها، سردخانه‌ها، واحدهای تولیدی و کالاهای اساسی در بخش کشاورزی انجام می‌شود.

عدل افزود: در شرایط کنونی بیش از پیش بازار و فضای جامعه نیازمند آرامش است  و هم استان‌های عزیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف با پرهیز از هر گونه تنش می توانند موارد را با تلفن ۱۲۴ گزارش نمایند و اطمینان داشته باشند به شکایت آنها رسیدگی خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه