English

حضور نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان و استاندار در منزل یکی از شهدای واقعه هشتم مهرماه زاهدان

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان و استاندار در منزل یکی از شهدای اهل سنت واقعه هشتم مهرماه زاهدان حضور و از خانواده این شهید دلجویی نمودند.

حضور نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان و استاندار در منزل یکی از شهدای واقعه هشتم مهرماه زاهدان

به گزارش خبرگزاری موج سیستان و بلوچستان؛ آیت‌الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان با حضور در منزل خانواده شهید امیرحسین پرنیان به دلجویی و ادای احترام به این عزیزان پرداخت. در ابتدای این دیدار پدر شهید امیرحسین پرنیان عملکرد صداوسیمای استان در واقعه هشتم مهرماه زاهدان را نامطلوب عنوان کرد و از این جهت به ابراز گلایه پرداخت.

وی خواستار برقراری عدالت در رسیدگی به پرونده خاطیان حادثه هشتم مهرماه زاهدان شد. امام جمعه زاهدان اظهار داشت : بنده از روز اول خواستار بررسی جامع، منصفانه و برخورد بازدارنده با افراد خاطی بودم تا احقاق همه اطراف قضایا صورت گیرد و خانواده شهدا باید گلایه های خود را بیان کنند چراکه تاکید مقام معظم رهبری احقاق حق و برخورد با افراد متخلف است.

امام جمعه زاهدان بیان داشت: دشمن به هر بهانه به دنبال ایجاد درگیری، اختلاف و دوقطبی سازی به بهانه اقوام مذاهب و گروه های سیاسی است و اعزام هیئت از سوی مقام معظم رهبری هم پادزهری برای این اقدام دشمن بود.

آیت‌الله محامی در واکنش به گلایه پدر شهید امیرحسین پرنیان مبنی بر عملکرد نامناسب صداوسیمای استان در واقعه هشتم مهرماه زاهدان اذعان داشت: این گلایه‌ها قابلیت طرح در رسانه ملی جهت رفع مشکلات را دارد. همچنین مادر شهید امیرحسین پرنیان نیز اظهار داشت: فرزند بنده هجده ساله و سرمایه زندگیمان بود که شهادتش موجب مشکلات روحی خانواده شده و امیدواریم خون فرزندمان پایمال نشود.

وی ادامه داد: ساعت۱۸:۵۰ روز جمعه هشتم مهرماه از بیمارستان با بنده تماس گرفته و خبر شهادت فرزندم را عنوان نمودند. نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان در واکنش به سخنان مادر شهید پرنیان عنوان کرد: شهدا دارای جایگاه رفیعی هستند و ما به جایگاه آن‌ها قبطه می‌خوریم اما خانواده شهدا همواره با درد فراغ روبرو هستند که برای دیگران قابل درک نیست اما باید همواره به لطف خدا امیدوار باشیم.

آیت‌الله محامی گفت: باید اتفاق رخ داده را از طریق قانون پیگیری نمایید چرا که بنده با رئیس دستگاه قضا و رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح صحبت داشتم که هر دو تاکید داشتند کار را بدون هیچ ملاحظه و تنها برای احقاق حق مردم دنبال خواهند کرد و توصیه داشتند که هر کس دارای اطلاعات و اسناد است برای تکمیل سریع تر پرونده ها رجوع کنند و همینطور خانواده شهدا و جانبازان و بنده نیز بر لزوم سرعت و دقت در فرایند رسیدگی در دادگاه تاکید داشته ام تا با رعایت عدالت مقداری از درد خانواده ها کاسته شود.

همچنین عموی شهید امیرحسین پرنیان نیز مواضع نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان را در خصوص واقعه هشتم مهرماه زاهدان منصفانه دانست و گفت: برخورد با خاطیان و برقراری عدالت عامل آرامش بیشتر خانواده شهدای هشتم مهرماه زاهدان خواهد بود. امام جمعه زاهدان نیز در واکنش به سخنان عموی شهید گفت: بنده از همان روزهای ابتدایی ماجرا همواره بر پیگیری جامع و منصفانه پرونده تاکید داشته و عملا نیز به دنبال اجرای آن هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه