English

دستگاه های اجرایی در امر برگزاری مسابقات قرآنی مشارکت داشته باشند

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بر مشارکت دستگاه های اجرایی در امر برگزاری مسابقات قرآنی تاکید کرد.

دستگاه های اجرایی در امر برگزاری مسابقات قرآنی مشارکت داشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج سیستان و بلوچستان؛ جمشید نصیری رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بیان داشت: برگزاری مسابقات قرآنی در سیستان و بلوچستان از حساسیت خاصی برخوردار  است زیرا که نه تنها  ارتقای بعد علمی آن و شور و  نشاط   جامعه قرآنی را  به دنبال دارد بلکه موجبات  همبستگی و همدلی بین شیعه و اهل سنت  می شود. 

وی در ادامه برگزاری مسابقات به صورت حقیقی و مجازی را مورد قیاس قرار داد، افزود: برگزاری مسابقات قرآنی به صورت مجازی از بار مالی که بر دوش متولیان  امر مسابقه می گذارد و به هماهنگی لازم برای اجرای مسابقه نیاز دارد، می کاهد و نیز برگزیدگان با ضریب اشتباه  کمتر از سوی داوران انتخاب می شوند.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و  بلوچستان خاطرنشان کرد:  البته برگزاری حضوری مسابقات قرآنی برای جامعه شور و نشاط معنوی به ارمغان می آورد.

نصیری در ادامه به اجرای طرح ارمغان وحی در چابهار خبر داد و تاکید  کرد: با توجه به وقفه چندین ساله ایی که بیماری کرونا به وجود آورده بود مسابقات قرآنی ارمغان وحی به صورت حضوری در اسفندماه سال گذشته در چابهار برگزار شد. 

وی افزود: در این مراسم دو تن از قاریان ممتاز کشوری که تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید را داشتند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه