English

سازمان مدیریت و برنامه ریزی آماده بهره مندی از نظرات علمی جامعه نخبگان و اساتید در سیاست ها و اقدامات اجرایی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: به دنبال این هستیم که از نظرات علمی و به روز جامعه نخبگانی و اساتید در سیاست ها و اقدامات اجرایی استان استفاده کنیم.

سازمان مدیریت و برنامه ریزی آماده بهره مندی از نظرات علمی جامعه نخبگان و اساتید در سیاست ها و اقدامات اجرایی
به گزارش خبرگزاری موج سیستان و بلوچستان؛ مهرداد عرب اول بیان کرد: با عنایت به بیانات بسیار مهم مقام معظم رهبری در دیدار رمضانی با دانشجویان در خصوص همفکری و تعامل با جامعه نخبگان و اساتید، به دنبال این هستیم که از نظرات علمی و به روز در سیاست ها و اقدامات اجرایی استان استفاده کنیم که هم سازمان مدیریت و برنامه ریزی و هم دیگر دستگاه ها از این مهم استقبال می کنند.
وی با اشاره به سند آمایش نیز گفت: سند آمایش سیستان و بلوچستان در افق ۱۴۲۴ در همه بخش ها تدوین شده، این مهم در شورای عالی آمایش کشور مصوب شده و در شورای برنامه ریزی و توسعه استان نیز به تصویب رسیده است.
این مقام مسئول ادامه داد: کلیه منابع اعتباری که بین دستگاه های اجرایی در سطح استان توزیع می شود با نگاه به اجرای سیاست های آمایش استان است‌.
وی افزود: مطالعات این سند به طور کامل در ۲۶ شهرستان استان نیز به اتمام رسیده و توزیع منابع منطبق با موضوعات آمایش است، توجه به این مهم را از دستگاه های اجرایی هم خواستیم‌.
عرب اول اظهار کرد: درخواست ما از دانشگاهیان این است که اگر نکاتی دیده نشده یا کمرنگ است، اعلام کنند، به طور قطع در موضوعات آمایش بازنگری انجام خواهیم داد‌ و به سمت و سویی می رویم که آنچه مطالعه شده با واقعیت اجرایی استان تطابق کاملی داشته باشد.
وی عنوان کرد: در راستای مطالعات سند آمایش ۶۲ درصد اعتبارات استان در سال ۱۴۰۱ به دو بخش آب و راه اختصاص پیدا کرد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه