English

باز پس گیری بیش از ۵۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی شهرستان سراوان از اعضای اصلی باند زمین‌خواری

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از رفع تصرف بیش از ۵۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی سراوان به ارزش افزون بر ۷۳ میلیارد تومان از دست اعضای اصلی باند زمین‌خواری این شهرستان در بامداد امروز ۲۴ فروردین ماه خبر داد.

باز پس گیری بیش از ۵۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی شهرستان سراوان از اعضای اصلی باند زمین‌خواری

به گزارش خبرگزاری موج سیستان و بلوچستان، عطاء اله اکبری اظهار داشت: اراضی تصرفی توسط سه نفر از سر شاخه های اصلی زمین خواری در شهرستان سراوان که مبادرت به کلاهبرداری، تصاحب و فروش اراضی و اراضی دولتی می‌کردند شناسایی و بامداد امروز در یک اقدام منسجم با هماهنگی دستگاه های قضایی و امنیتی و با پشتیبانی انتظامی این شهرستان توسط نیروهای یگان حفاظت از اراضی دولتی اداره کل راه و شهرسازی استان به حلقه مالکیت دولت بازگردانده شد.

وی تاکید کرد: نیروهای یگان حفاظت از اراضی این اداره کل با اجرای اقدامات ویژه، ضمن جلوگیری از هرگونه تصرف و تعرض به اراضی دولتی در روزهای اخیر در مجموع توانست نسبت به باز پس‌گیری بیش از ۱۱۰هزار متر مربع از اراضی دولتی شهر سراوان به ارزش حدود ۱۶۰ میلیارد تومان اقدام کند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد: این اداره کل با حمایت دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین خواران ندارد و تصرف اراضی دولتی به هر بهانه‌ای که صورت گرفته باشد نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به همراه ندارد.

اکبری خاطر نشان کرد: امسال نیز همانند سال‌های قبل بحث کنترل اراضی تحت‌پوشش راه و شهرسازی استان را به طور جدی پیگیری و از اراضی تعیین حدود طبق نقشه‌ ابلاغی صیانت کرده و شناسایی اراضی تصرف شده را ادامه خواهیم داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر