English

زمان بهره برداری از دوره آموزشی توانمندسازی مدیران کاریابی تمدید شد

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: آن دسته از مدیران دفاتر کاریابی که در دوره آموزشی توانمندسازی در سایت موسسه کار و تامین اجتماعی نام نویسی کرده اند، می توانند تا روز جمعه نوزدهم اسفند از دوره آموزشی مذکور بهره برداری کنند.

زمان بهره برداری از دوره آموزشی توانمندسازی مدیران کاریابی تمدید شد

به گزارش خبرگزاری موج سیستان و بلوچستان، محمد عزت یار بیان داشت: با توجه به شرح خدمات جدید کاریابی‌ها مندرج آئین نامه اجرایی جدید قانون مجازات اشتغال به حرفه کاریابی مبنی بر انجام خدمات مشاوره‌ای شامل سنجش شایستگی‌ها و سازگاری شغلی بیکاران و نیز تنظیم کارنامه‌های حرفه‌ای و تخصصی، دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصمیم گرفت برنامه توانمندسازی مدیران کاریابی‌های غیردولتی را در این حوزه‌ها برای افزایش دامنه خدمات تخصصی آنان، با همکاری موسسه کار و تامین اجتماعی، به صورت مجازی برگزار کند تا دفاتر کاریابی بتوانند ماموریت‌های محوله را با کیفیت بهتری ارائه کنند.

او اظهار داشت: بر این اساس مدیران کاریابی که در فراخوان اولیه دوره آموزشی فرایند نام نویسی را انجام داده اند، با توجه به تمدید مهلت بهره برداری از دوره، می توانند تا نوزدهم اسفندماه از آن بهره لازم را ببرند. معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه روز شنبه بیستم اسفند زمان برگزاری آزمون این دوره است، یادآور شد: برای شرکت کنندگانی که در آزمون، حد نصاب نمره قبولی را کسب کنند، از طرف موسسه کار و تامین اجتماعی گواهینامه آموزشی صادر خواهد شد. عزت یار اضافه کرد: ۱۲ دفتر کاریابی غیر دولتی داخلی در شهرستان های زاهدان، زابل، چابهار، ایرانشهر و نیکشهر به علاقمندان و افراد جویای کار خدمات می دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه