English

۲هزار و ۸۰۰کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان خط کشی شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات خط کشی ۲۸۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل طی ۱۱ ماهه سالجاری در استان خبرداد.

۲هزار و ۸۰۰کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان خط کشی شد

به گزارش خبرگزاری موج سیستان و بلوچستان، ایوب کرد اظهار داشت: این اداره کل در این مدت اجرا، تعمیر و نصب ۱۲ هزار علائم و تجهیزات ایمنی،اجرا و نصب ۲۱ کیلومتر حفاظ بتنی و فلزی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی در ادامه با اشاره به ساخت و تعمیر و نصب ۸۰۰ متر مربع،م عادل ۵۰۰ عدد تابلو اطلاعاتی ، گفت: ایمن سازی شیب شیروانی به طول ۱۵۰ کیلومتر، اجرا روشنایی ۲۰ تقاطع به صورت نقطه ای و تعمیر و نصب ۲۶۰ عدد چراغ های چشمک زن و فلش سولار در مسیر های ارتباطی استان ازجمله اقدامات این اداره کل در راستای ایمن سازی محورهای مواصلاتی در جهت تردد ایمن کاربران جاده ای در استان بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت : با توجه به اینکه بیشتر تصادفات در صفر تا ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها اتفاق می افتد ، کار ایمن سازی این فواصل به طور کامل انجام شده است.

کرد در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و سفرهای نوروزی تمام تلاش این اداره کل برای ایمن سازی در محورهای تحت پوشش صورت گرفته تا کاربران جاده ای سفری ایمن داشته باشند و با رعایت قوانین و مقررات ایام تعطیلات نوروزی شاهد کاهش تصادفات باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه