English

صدور هشت هزار صورتحساب خوش مصرفی برای مشترکان مهرستانی

مدیر امور برق شهرستان مهرستان بیان کرد: هشت هزار و ۵۶۷ صورتحساب مشترکین این شهرستان معادل ۶۵ درصد، خوش مصرف هستند و الگوی مصرف را رعایت کرده اند.

صدور هشت هزار صورتحساب خوش مصرفی برای مشترکان مهرستانی

به گزارش خبرگزاری موج سیستان و بلوچستان، میلاد قرائی اظهار داشت: همچنین چهار هزار و ۶۴۶ صورتحساب در بخش پر مصرف و ۶۶ صورتحساب در بخش کم مصرف هستند.

وی با بیان اینکه ۱۳ هزار و ۲۷۹ صورتحساب خانگی در آخرین دوره قرائت آذر و دی ماه در این شهرستان صادر شده است، گفت: حدود ۶ هزار و ۷۰۰ صورتحساب معادل ۵۰ درصد، مشترکین این شهرستان بین صفر تا ۵۰ هزار تومان بوده است.

مدیر امور برق شهرستان مهرستان ادامه داد: صورتحساب هزار و ۱۸۸ مشترک (۹ درصد) بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان، صورتحساب سه هزار و ۲۷۷ مشترک (۲۴ درصد) بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان، صورتحساب هزار و ۴۹۱ مشترک (۱۱ درصد) بین ۵۰۰ تا یک میلیون تومان، صورتحساب ۶۲۰ مشترک (پنج درصد) بین یک تا پنج میلیون تومان و صورتحساب ۲ مشترک بیش از پنج میلیون تومان (دارای بدهی قبلی) است.

وی در ادامه با بیان اینکه پیک تابستان سال جاری شهرستان مهرستان حدود ۱۶ مگاوات بوده است گفت: با توجه به موج سرمای دی ماه سال جاری در استان و به دنبال آن این شهرستان، مصرف برق این منطقه افزایش بی سابقه ای یافت به گونه ای که پیک زمستان سال جاری مهرستان حدود ۲۱ مگاوات ثبت شده است‌.

قرائی اظهار داشت: با توجه به افزایش بی سابقه مصرف برق، خط ۲۳۰ فوق توزیع منطقه سراوان _ سوران _ مهرستان در تاریخ ۲۴/ ۱۰/ ۱۴۰۱ دچار قطعی شد که مشکلاتی را برای مردم این منطقه به همراه داشت.

مدیر امور برق شهرستان مهرستان در ادامه به اقدامات مهم انجام شده این امور اشاره کرد و افزود: پروژه برق‌رسانی به واحدهای نهضت ملی مسکن با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال و پروژه تعویض شبکه سیمی به کابل خودنگهدار با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال از جمله اقدامات مهم در حال انجام امور برق شهرستان مهرستان است. وی ادامه داد: همچنین ۹ پروژه مهم با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال در بخش های اصلاح، توسعه و احداث شبکه برق توسط پرسنل این امور انجام و در دست انجام است. قرائی گفت: نصب هزار و ۲۰۶ دستگاه چراغ روشنایی، نصب یک دستگاه بوستر، ۱۶ دستگاه پست و ۳۳ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط از جمله حجم این تعداد پروژه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه