English

در چهارمین روز از دهه فجر صورت گرفت؛

سه محیط کار واقعی، مهارت مجوز فعالیت در سیستان و بلوچستان گرفتند

با حضورمدیرکل اموزش فنی و حرفه ای استان سیستان وبلوچستان سه محیط کار واقعی مجوز کار گرفتند .

سه محیط کار واقعی، مهارت مجوز فعالیت در سیستان و بلوچستان گرفتند

به گزارش خبرگزاری موج سیستان و بلوچستان،جلیل شهریاری مدیرکل اموزش فنی و حرفه ای استان  با حضور در منطقه سیستان به سه صنف فنی و خدمات مجوز محیط کار واقعی اهدا نمود . 

بنا بر این گزارش صبح امروز سه محیط کار واقعی با حضور مدیرکل اموزش فنی و حرفه ای استان و رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان زابل در رشته های فنی لوله کشی گاز ،شیرینی جات و کلوچه محلی و خشک شویی- مجوز فعالیت محیط کار واقعی گرفتند . 

شهریاری در تشریح طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی کار گفت : این طرح  با رویکرد ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال مولد و پایدار و همچنین استمرار و تثبیت اشتغال فرصت های موجود و مورد نیاز جامعه به ویژه در مشاغل خرد و خانگی با استفاده از ظرفیت بخش های غیردولتی در توسعه آموزش های مهارتی و نیاز برای استفاده از ظرفیت های آموزشی موجود در محیط های کارگاهی و در راستای توسعه و تنوع الگوهای آموزشی تدوین گردیده است. 

وی افزود: اهداف این طرح آشنایی با محیط کسب و کار، کسب تجربه و آماده سازی و ایجاد خودباوری در مهارت آموز برای ورود به عرصه اشتغال و کارآفرین وهمچنین  حفظ و پایداری مشاغل سنتی و بومی خصوصا در صنایع دستی و کمک به بنگاه های فعال به منظور شناسایی و جذب نیروی کار مستعد و توانمند میباشد . 

 

شهریاری با بیان اینکه این طرح به کاهش هزینه های جذب و بکارگیری نیروهای فاقد مهارت کمک بسیاری می کند، گفت : استفاده از ظرفیت و توان آموزشی عملی بنگاه های اقتصادی نیز از دیگر اهداف بسیار مهم این طرح می باشد .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه