English

بازدید اعضای کمیسیون امنیت‌ملی از «فردو» و «نطنز» / احضار ظریف

عضو هیات‌رییسه کمیسیون امنیت‌ملی مجلس از بازدید اعضای این کمیسیون از مراکز هسته‌ای خبر داد و گفت: وزیر خارجه کشور سه شنبه این هفته در این کمیسیون به هشت سوال نمایندگان پاسخ می دهد.

محمد جواد جمالی در گفتگو با فاطمه باقری از بازدید اعضای کمیسیون امنیت‌ ملی از مراکز هسته‌ای خبر داد و گفت: اعضای این کمیسیون روز دوشنبه(۲۵ مردادماه) از تاسیسات هسته‌ای فردو و نظنز دیدن می‌کنند.

وی افزود: خروجی این بازدیدها از مراکز هسته‌ای در گزارش کمیسیون امنیت‌ملی درباره اجرای برجام لحاظ و در این بازدیدها، صحت یا عدم صحت گزارش‌های دولت درباره برجام بررسیر می شود.

این عضو هیات‌رییسه کمیسیون امنیت‌ملی خاطرنشان کرد: گزارش کمیسیون امنیت‌ملی درباره برجام تا آخر شهریورماه در صحن‌علنی قرائت خواهد شد.

نمابنده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی درعین حال از احضار وزیر امور خارجه به کمیسیون امنیت ملی خبر داد و گفت: محمدجواد ظریف سه‌ شنبه این هفته( ۲۶ مرداد) برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان مجلس در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حضور می‌یابد. وی ادامه داد: ظریف به هشت سوال نمایندگان پاسخ خواهد داد که چهار سال آن به نقض تعهدات امریکا و اروپا در برجام مربوط می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی