English

اجرای طرح نشاط معنوی در جوار ۷ امامزاده عظیم الشان نطنز

تعداد ۳۷۵ نفر از نوجوانان و جوانان نطنزی اوقات فراغت خود را با شرکت در طرح نشاط معنوی غنی سازی می کنند.

اجرای طرح نشاط معنوی در جوار ۷ امامزاده عظیم الشان نطنز

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز اظهار داشت: امسال نیز همچون سال های گذشته اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز با هدف غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان شهرستان در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی همزمان با سراسر کشور اقدام به برگزاری طرح نشاط معنوی کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اکبری گفت: براساس زیرساخت های موجود در بقاع متبرکه شهرستان طرح نشاط معنوی با برگزاری کلاس های فرهنگی و قرآنی در جوار حرم مطهر ۷ امامزاده عظیم الشان این شهرستان در حال برگزاری است.

وی افزود: امسال در کلاس هایی که در قالب طرح نشاط معنوی در جوار بقاع متبرکه شهرستان در حال برگزاری است تعداد ۳۷۵ نفر از خواهران و برادران در دو گروه سنی نوجوانان و جوانان حضور دارند و این کلاس ها در رشته های احکام قرآنی، حفظ قرآن کریم، قرائت و ترتیل خوانی قرآن کریم، تفسیر قرآن و همچنین برپایی اردوهای زیارتی و سیاحتی در حال برگزاری است.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اکبری گفت: اداره اوقاف و امور خیریه این طرح را با همکاری و مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کانون های فرهنگی مساجد و مراکز فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه شهرستان نطنز اجرا می کند و ۷ مبلغ بومی نیز در این طرح مشارکت دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه