English

خبرنگاران خاضعانه وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند

ارتش در بیانیه ای به مناسبت روز خبرنگار تاکید کرد: بدون شک خبرنگاران خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.

خبرنگاران خاضعانه وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند

به گزارش خبرگزاری موج، همزمان با ۱۷ مرداد ماه، سالروز گرامیداشت مقام خبرنگار، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است: هفدهم مرداد، برگ زرینی از تقویم رسانه و فرصتی برای بیان اهمیت خبر و خبر رسانی و نیز ارج نهادن به تلاش و مسوولیت خبرنگاران به عنوان پرچمداران وادی قلم و آگاهی می باشد. بدون شک خبرنگاران، تصویرگران زمان خویش‌ و پرچم‌دار تعهد و وظیفه‌اند که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ «آگاهی بخشی» را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند. آنها قاصدان امین، راویان صدیق اطلاعات و اخبار و تجسم امانت، مسوولیت، تعهد، دلسوزی و تصویرگر زمان خویش هستند که با سخت‌کوشی به عنوان طلایه‌داران عرصه خبر با طنین حنجره‌های پاک و تراوش قلم‌های متعهدشان، سعی در آگاهی‌بخشی دارند. ارتش جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت هفدهم مرداد، روز خبرنگار و نکوداشت یاد شهید صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و سایر شهدای خبرنگار، این روز را به تمامی خبرنگاران متعهد تبریگ گفته و زحمات تمام عزیزان رسانه ای بویژه خبرنگاران را ارج می‌نهد. شایان ذکر است هفدهم مردادماه روز خبرنگار، سالروز شهادت شهید محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران است که در سال ۱۳۷۷ در مزار شریف افغانستان به دست نیروهای تکفیری صهیونیستی به شهادت رسید.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه