English

شهدا به رسالت خویش به درستی عمل کردند

معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز میدان دفاع از دین و اسلام تغییر یافته و به مرزهای دور از ایران اسلامی رفته است.

شهدا به رسالت خویش به درستی عمل کردند

به گزارش خبرگزاری موج، سرلشکر مصطفی ایزدی در اردوگاه هفت تیر رامسر تصریح کرد: شهدا با بصیرت و تابع ولایت بودند که به رسالت خویش به درستی عمل کردند.

وی با بیان اینکه دشمن همواره بیدار بوده و به دنبال خاموشی چراغ انقلاب است، اظهار کرد: امروز دشمن درصدد است تا دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را مخدوش کند. معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: دشمن به اقتدار، قدرت و حرکت رو به جلوی انقلاب اذعان دارد و آنها ایران اسلامی را به عنوان قدرت منطقه ای شناختند. ایزدی اظهار کرد: به تعبیر رهبری بزرگداشت شهدا تکریم ارزش های ناب انقلابی است و شهدا خوش درخشیدند و بر عهد خود با خدای خود ایستادند. وی با بیان اینکه امروز میدان دفاع از دین و اسلام تغییر یافته و به مرزهای دور از ایران اسلامی رفته است، گفت: باید بدانیم دفاع در منطقه برای دین و تقویت امنیت انقلاب اسلامی است. وی تصریح کرد: تقابل حق و باطل در هر عرصه ای وجود دارد و مختص یک زمان نیست و پیروزی و فتح برکت ایمان که رزمندگان اسلام با توکل بر خدا این مسیر را پیش بردند و این مسیر همچنان ادامه دارد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی