English

همایش طهران ۲۳۰ برگزار می‌شود

به مناسبت دویست و سی امین سالگشت انتخاب طهران به عنوان پایتخت ایران، با هدف معرفی جاذبه های گردشگری، هویتی وتاریخی پایتخت به علاقمندان؛ همایش «طهران ۲۳۰» برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری موج، این همایش با معرفی جاذبه های گردشگری طهران قدیم و حصار ناصری که مناطق پهنه مرکزی در آن قرار دارند؛ فرصتی است تا شهروندان با این اماکن آشنا شوند.

آگاهی ازتاریخ تهران قدیم و جاذبه های معماری، هنری و گردشگری، هویت بخشی به محله های پایتخت و ایجاد تعلق خاطر بین ساکنین تهران از اهداف همایش " طهران ۲۳۰ " است که با توجه به این که حصار ناصری(شهر تهران در دوران قاجار) در مناطق ۱۱ و ۱۲قرار دارد و موزه ها، کوچه ها، اماکن و خانه های تاریخی ارزشمند در این محدوده فراوان است؛ می تواند برای رونق گردشگری ارزان و اقتصاد محله ای نیز حائز اهمیت باشد.

همایش «طهران ۲۳۰» با همکاری مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، روابط عمومی مناطق پهنه مرکزی شهر تهران شامل مناطق ۱۷،۱۶، ۱۲،۱۱، ۶ و سازمان فناوری اطلاعات ۱۳مرداد برگزار می شود.

در این همایش که روز ۱۳ مرداد ساعت ۲۰-۱۸ در میدان مشق برگزار خواهد شد؛ ضمن سخنرانی و تقدیر از اساتید برجسته تهران شناس؛ حال و هوای تهران قدیم همراه با پوشش قاجاری، نمایش سیاه بازی، بازدید رایگان شهروندان از موزه ها، معرفی تاریخ تهران در شبکه های اجتماعی وسایت ها، همچنین برگزاری مسابقه عکاسی طهران قدیم اجرا می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه