بقائی:
ایران در موضوع هستهای تعهد جدیدی نداده است
سخنگوی وزارت امور خارجه، با تکذیب اخبار مربوط به پذیرش تعهدات جدید در حوزه هستهای، تأکید کرد که همکاریهای ایران با آژانس بینالمللی انرژی اتمی همچنان بر اساس چارچوبهای قانونی و مصوبات داخلی کشور پیش میرود.
، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد که تعامل ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی مطابق روال جاری و منطبق با مصوبات مجلس شورای اسلامی و تصمیمات شورایعالی امنیت ملی ادامه خواهد یافت.
بنا به گفته مقامهای مطلع از محتوای مذاکرات دیروز در سوئیس تهران در طول مذاکرات ۱۸ ساعته، در مورد پرونده هستهای مذاکرهای انجام ندادهاست و تعهد جدیدی نپذیرفتهاست. آغاز مذاکرات هستهای در چارچوب تفاهمنامه اسلامآباد برای پایان جنگ میان ایران و آمریکا، منوط به اجرای بند ۱۳ تفاهمنامه است.
ارسال نظر