English

لباس کاروان اعزامی به المپیک در شان ایران و ورزشکاران ایرانی نیست

نایب رئیس فراکسیون ورزش با انتقاد و گلایه از لباس ملی پوشان المپیکی، گفت: انتظار می‌رفت لباس کاروان ایران در شان ایران و قهرمانان ایرانی باشد.

علی اصغر یوسف نژاد در گفتگو با فاطمه باقری خبرنگار خبرگزاری موج، درباره لباس‌های کاروان اعزامی ایران به المپیک گفت: با توجه به هزینه ۴ میلیاردی که برای تهیه این البسه انجام شده است، انتظار می‌رفت لباس کاروان ایران در شان ایران و قهرمانان ایرانی باشد و در این مورد گلایه داریم.

وی ادامه داد: این لباس ها هیچ نمادی از ایران را همراه خود ندارند و این درحالیست که باید نمادی از فرهنگ و کشور ایران در لباس ورزشکاران به المپیک طراحی می‌شد و مسئولان باید بهتر عمل می کردند.

نایب رئیس فراکسیون ورزش در مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این لباس‌ها در در شان ورزشکارهای ایران است یا خیر، پاسخ داد: نسبت به عملکرد در حوزه طراحی لبا‌س‌ها انتقاد دارم و فکر می کنم باید بهتر عمل می‌کردند تا جایگاه فرهنگی و نمادین جمهوری اسلامی نیز حفظ شود.

یوسف‌نژاد تاکید کرد: اگر کمیته ملی المپیک فرصت دارد، به سرعت لباس ورزشکاران را تغییر داده و لباسی در خور شان المپیکی ها تهیه کند.

نماینده ساری در مجلس دهم با بیان اینکه در حال حاضر مهمترین مساله در حوزه ورزش، اعزام ورزشکاران به المپیک است، اظهار داشت: فراکسیون ورزش هفته گذشته جلسه‌ای را با دبیر کمیته ملی المپیک، وزیر ورزش و برخی مسئولان برگزار کرد که در این جلسه بر لزوم رفع هر چه سریعتر مشکلات ورزشکاران اعزامی تاکید شد؛ وزیر هم نسبت به اقدام در رفع اشکالات قول مساعد داد.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که بیشتر وقت مسئولان ورزش در حال حاضر باید صرف مسائل تخصصی و فنی شود، مجلس برای تخصیص اعتبار برای اعزام کاروان المپیک رایزنی‌هایی با ریاست جمهوری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انجام داده اس.

یوسف نژاد تاکید کرد: مسئولان ورزش نباید دغدغه‌ای در مورد بودجه و اعتبار ورزشکاران اعزامی داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه