English

رئیس و دادستان دیوان محاسبات امروز انتخاب می شوند

انتخاب رئیس و دادستان دیوان محاسبات و رسیدگی به گزارش کمیسیون برنامه بودجه از مهمترین برنامه های دستور کار امروز نمایندگان مجلس در صحن علنی است.

رئیس و دادستان دیوان محاسبات امروز انتخاب می شوند

به گزارش خبرگزاری موج، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه، ۳۰ تیرماه) رأس ساعت ۸ و ۱۳ دقیقه به ریاست دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و با حضور ۱۹۸نفر از نمایندگان آغاز شد.

احمد امیرآبادی فراهانی با قرائت دستورکار جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مورد لایحه احکام دائمی برنامه توسعه کشور اعاده شده از شورای نگهبان در صحن علنی امروز مجلس رسیدگی می شود.

وی انتخاب رئیس و دادستان دیوان محاسبات کشور به ترتیب در اجرای ماده ۱۱ و ١۴قانون دیوان محاسبات را از دیگر برنامه های جلسه علنی مجلس روز چهارشنبه عنوان کرد.

امیرآبادی فراهانی خاطرنشان کرد: در این روز یک نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به پیشنهاد کمیسیون انرژی توسط مجلس به عنوان ناظر در شورای عالی انرژی در اجرای ردیف ۳ بند الف قانون عضویت و لغو عضویت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در برخی از شوراهای عالی مجامع و هیأت ها مصوب ۱۵/۶ / ۹۳ انتخاب می شود.

وی انتخاب یک نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به پیشنهاد کمیسیون فرهنگی توسط مجلس به عنوان ناظر در شورای عالی میراثفرهنگی و گردشگری در اجرای ردیف ۴ بند الف ماده یک عضویت و لغو عضویت نمایندگان مجلس شورای اسلامی را از دیگر برنامه های نمایندگان برشمرد.

همچنین در این روز یک نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به پیشنهاد کمیسیون فرهنگی توسط مجلس به عنوان عضو هیأت نظارت بر مطبوعات در اجرای بند ج ماده ۷ قانون مطبوعات مصوب ۳۰/۱ / ۱۳۷۹ و یک نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به پیشنهاد کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی توسط مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر در شورای عالی حفاظت از محیط زیست در اجرای ردیف ۵ ماده یک قانون عضویت و لغو عضویت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در برخی از شوراهای عالی مجامع و هیأت ها مصوب ۱۵/۶ / ۹۳ انتخاب می شوند.

فراهانی در ادامه قرائت دستور کار جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس، انتخاب یک نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به پیشنهاد کمیسیون صنایع، معادن توسط مجلس به عنوان ناظر در شورای عالی صنایع دریایی و انتخاب دو نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به پیشنهاد کمیسیون اقتصادی توسط مجلس به عنوان ناظر در شورای عالی بیمه را از دیگر برنامه های در دستور کار بیان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه