English

مقامات لشکری و کشوری در مراسم هفتمین روز شهادت "شهید جمهور" چه گفتند+ فیلم

هفتمین روز از شهادت " شهید جمهور" امروز با حضور مقامات و مسئولین لشکری و کشوری در ارتش برگزار و افراد از خصوصیت و خاطراتی که با این شهید بزرگوار داشتند سخن گفتند.

مقامات لشکری و کشوری در مراسم هفتمین روز شهادت "شهید جمهور" چه گفتند+ فیلم
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، حجت الاسلام عباس محمد حسنی نماینده ولی فقیه در ارتش با تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، اظهار داشت: برخی افراد اهل حرف هستند و برخی اهل عمل، آیت الله رئیسی از جنس دوم است  یعنی اهل عمل بود و این را در  سفر های مکرر استانی  و نشستن در  کنار مستضعین و پا برهنه ها،  همان هایی  که این انقلاب ریشه در آنها دارد  و در  عمل به اثبات رساندند.

 

بیشتر بخوانید:

بزرگداشت شهدای خدمت در ستاد فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران

مردم ایران از دل آتش ها همیشه سربلند بیرون آمدند + فیلم

وعده صادق جهان را حیرت زده کرد

بزرگداشت شهیدان خدمت در ستاد ارتش برگزار می‌شود

 

وی افزود:  شهید  رئیسی سلطان  پاک نیت بود که در  دل مردم جایی داشت، افزود:  تاکنون رئیس جمهوری که بتواند در مدت کوتاه کمتر از سه سال این همه سرمایه اجتماعی برای نظام بیافریند نداشتیم، البته بزرگانی بودند که زحمات زیاد متحمل شدند اما در مدت زمان زیادی مثلا در هشت سال ولی شهید سید ابراهیم رئیسی در مدت کمتر از سه سال توانستند به اندازه  20 سال برای این نظام جلب اعتماد و ایجاد خوشبینی کند.

 نماینده ولی فقیه در ارتش خاطرنشان کرد: به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب فرموندند او مظهر تجلی شعار های انقلاب و آرمان های بلند این مردم بودند، روحشان شاد راهشان پر رهرو باد.

امیرسیاری: امیدواریم بتوانیم راه شهید رئیسی را ادامه دهیم

 امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت:  نظر رهبر معظم انقلاب در خصوص آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی جامع و کامل است، ایشان فرمودند "شهید رئیسی مجاهد، عالم، خستگی نا پذیر و مظهر اجرا شدن ارزش های اسلامی در جامعه بود،  این صفات بلند و زیبایی است که رهبری به این شهید جمهور گفتند.

وی افزود: ما به وجود ایشان افتخار می کنیم و امیدواریم بتوانیم راه ایشان را ادامه دهیم. 

امیر محمودی:کادر پرواز رئیس جمهور و همراهانشان یکی از بهترین ها بودند

امیر سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز اظهار داشت: آیت الله شهید رئیسی یک شخصیت خستگی  ناپذیر با معنویت، اخلاق و رفتار اسلامی بود  که  رفتار و کردار ایشان بعنوان یک مدیر کلان جمهوری اسلامی ایران برای زیر مجموعه خود  الگوه و اسوه بود.

وی افزود: محورهای سخنرانی ایشان منطبق با  شعار های  انقلاب بود  و اینگونه شد که مردم عزیزما  اینچنین شهدا را بدرقه کردند.

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت:  کادر پرواز یکی از بهترین ها بودند و ما به آنها اعتقاد داشتیم اما تقدیر الهی این بود.

سردار شیرازی: راه شهید " سید ابراهیم رئیسی" ادامه خواهد یافت

سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا اظهار داشت: شهید رئیسی و کسانی که در این مسیر نورانی و صراط مستقیم حرکت کردند نشانه ای از ماهیت انقلاب شکوهمند اسلامی بودند،  راهی  که امام  این امت پای کار اسلام فراروی امت قرار  داد،  نه تنها ایران  اسلامی بلکه برای امت جهان روزنه های خوبی گشوده شد.

  وی افزود: ایشان تا آخرین نفس در این راستا اقدام کردند و پیروان وی این راه را ادامه خواهند داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه