English

وزیر دفاع:

شهید رئیسی در خستگی ناپذیری چهره ی منحصر به فرد بود

امیر سرتیپ آشتیانی تصریح کرد: ابراهیم رئیسی در خستگی ناپذیری، شبانه روز کار کردن ، تلاش کردن و با اخلاص حرکت کردن یک چهره ی منحصر به فرد بود و هوش بسیار سرشاری در اتخاذ تصمیمات داشتند.

شهید رئیسی در خستگی ناپذیری چهره ی منحصر به فرد بود
به گزارش خبرگزاری موج

، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به ضایعه دردناک درگذشت شهادت گونه ابراهیم رئیسی و ضمن تسلیت به ملت شریف ایران گفت: مرگی به جز شهادت برای ایشان متصور نبود.
وزیر دفاع ادامه داد: تمام کسانی که با ایشان در ارتباط بودند به دو ویژگی اساسی خدمت با اخلاص برای مردم و خستگی ناپذیری ایشان اذعان داشتند و در تمام سفرهایی که با ایشان داشتیم این ویژگی ها کاملا آشکار و هویدا بود.
امیر سرتیپ آشتیانی با بیان اینکه آیت الله رئیسی به جهت تحلیل موقعیت ها و شرایط حساس کشور یک شخصیت ممتاز و چهره ی شاخص بود؛ تصریح کرد:ایشان در شرایط سخت به خصوص در شورای عالی امنیت ملی با اتخاذ تصمیمات راهبردی، منطقی، دقیق و قاطعانه باعث هدایت و عبور کشور از موقعیت های حساس و بحرانی شدند.
وزیر دفاع با اشاره به حضور شخصیت های برجسته ی جهان در مراسم گرامیداشت آیت الله رئیسی گفت: ایشان توان بسیار خوبی در نفوذ به اذهان و قلوب داشت و پیگیر یک دیپلماسی فعال در حوزه های سیاسی، دفاعی و اقتصادی بودند که ثمره ی آن اقتدار نظام در صحنه های منطقه ای و بین المللی است.
امیر آشتیانی با بیان اینکه آیت الله رئیسی یک رئیس جمهور تمام عیار بود، افزود: البته کشور ما نشان داده است که ادم خودساخته بسیار داریم و تاریخ انقلاب نشان داده است همواره هر اتفاقی که افتاده است کشور و نظام مسیر را ادامه داده است و به فضل خدا قطعا آینده ی بسیار روشنی در انتظار کشور است.
وزیر دفاع ادامه داد: آیت الله رئیسی در خستگی ناپذیری، شبانه روز کار کردن ، تلاش کردن و با اخلاص حرکت کردن یک چهره ی منحصر به فرد بود و هوش بسیار سرشاری در اتخاذ تصمیمات داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه