English

نقش جمهوری اسلامی در دکترین دنیا تاثیر گذار است

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: به برکت خون شهدا در حال حاضر نقش جمهوری اسلامی در دکترین دنیا تاثیر گذار است.

نقش جمهوری اسلامی در دکترین دنیا تاثیر گذار است
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، امیر سرتیپ یوسف قربانی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام که امروز در نزاجا برگزار شد، اظهار داشت: بحث هدایت و صراط مستقیم را در غیاب ائمه معصومین ولی امر مسلمین برعهده دارد، طبق بیانات رهبر معظم انقلاب برگزاری بزرگداشت شهدا کم تر از شهادت نیست.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم برای شهدای گمنام از ارزش بالاتری برخوردار است، افزود: شهدای گمنام کسانی بودند که در بی نامی رفتند و همه چیزشان را معامله کردند.

 معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش بیان کرد: در بحث شهید و شهادت خود خدا ارزششان را عنوان می کند که شهدا چه کسانی هستند و چه خصوصیاتی دارند.

 

امیر قربانی افزود: شهدا با شهادت خود معامله عاقلانه و عالمانه خوبی با خدا کرده و با علم و آگاهی مسیر خود را انتخاب کردند که تا کنون اثرات حرکتشان را در جامعه می بینیم.

وی با عنوان اینکه ارزش شهید و شهادت را فقط خدا میداند، عنوان کرد: برخی در جوامع امروز  عنوان می کنند که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با احساس به جبهه ها رفتند در صورتی که اینگونه نبوده بلکه آنها با علم اعزام شدند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش، خاطرنشان کرد: چیزی جز هدایت خدا در هشت سال دفاع مقدسی که  تمام ابر قدرت ها سمت بعث عراق بودند و  انقلاب نوپای ما توانست به پیروزی برسد نبود، انقلاب درونی، طوفان فکری و نخبگی اتفاق افتاد که جلوی دنیا را گرفت.

امیر قربانی با عنوان اینکه در حال حاضر نقش جمهوری اسلامی در دکترین دنیا تاثیر گذار است، افزود: این جنبش و جهشی  که امروز در دنیا به وجود آمده است از برکت خون شهدا است.

وی به حضور مردم در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی اشاره کرد و گفت: حضور هوشمندانه مردم سبب  خنثی شدن هجمه، توطئه و فتنه های دشمنان در ابعاد مختلف شده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش طوفان الاقصی را آغازی بر شکستن هیمنه استکبار عنوان کرد و افزود: پس از آن وعده صادق کلیه معادلات جهان را بهم ریخت و موجب تقویت خود باوری، توانمندی و اقتدار نیروهای مسلح گردید.

امیر قربانی اظهار کرد: امروز دنیا شاهد این است که مردم ایران با اقتدا به امامین انقلاب علیرغم تحریم های ۴۵ ساله توانستند به پیشرفت هایی در حوزه های مختلف دست پیدا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه