English

رئیس مجلس شورای اسلامی هشدار داد:

هر گونه تهدید از مبدأ هر کشوری، پاسخ مناسب و شدیدی در پی دارد

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی محکم و درس‌آموز بود، گفت‌: در صورتی که رژیم صهیونیستی با متحدانش غلط دیگری انجام دهد، پاسخ طراحی شده ایران شدیدتر خواهد بود.

 هر گونه تهدید از مبدأ هر کشوری، پاسخ مناسب و شدیدی در پی دارد
به گزارش خبرگزاری موج

، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: «إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ»؛ رحمت خدا به قهرمانان شهید تاریخ‌ساز ایران اسلامی و درود خدا بر ارواح طیبه سیدالشهدای انقلاب اسلامی شهید سلیمانی و چشم و چراغ ما شهید طهرانی‌مقدم و یاران شهید ایشان.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی که به کنسولگری ایران تعرض کرده بود و خاک کشورمان محسوب می‌شود، محکم و درس آموز بود.

وی اضافه کرد: پاسخ بازدارنده و پشیمان‌کننده مدافعان حریم کشور عزیزمان ایران، دل هر ایرانی که دل در گرو عزت و امنیت کشور پرافتخارمان دارد را شاد کرد. اقدام نظامی ایران در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان براساس منشور سازمان ملل متحد بود.

قالیباف تاکید کرد: در صورتی که از رژیم صهیونیستی یا متحدان آنها غلط دیگری سر بزند، پاسخ طراحی شده ایران شدیدتر خواهد بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتقام از این رژیم غاصب و کودک‌کش موجی از شادمانی و غرور در دل مسلمانان جهان ایجاد کرده است. دولت‌های مسلمان با پیروی از خواسته ملت‌های خود یعنی تنبیه متجاوزان صهیونیستی، در سمت درست تاریخ بایستند و خود را مقابل اراده ملت‌های خود قرار ندهند.

قالیباف اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران بر این اصل تاکید دارد که هرگونه تهدید از مبدأ هر کشوری پاسخ مناسب و شدید به منشاء تهدیدات را در پی خواهد داشت.

وی بیان کرد: ایجاد امنیت پایدار منوط به پشیمان کردن هر متعرض به کشور است. لذا جمهوری اسلامی ایران که نشان داده غیرت‌مندانه نسبت به حفظ خاک و امنیت کشور برخورد می‌کند با اقتدار به این موضوع عمل کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به نمایندگی از مردم، از حافظان امنیت و عزت ایران تشکر می‌کنم؛ خدا شما را عزیز کند که ایران ما را عزیز و سربلند کردید. سیلی انتقام ایران به پشتوانه اراده ملت سرافراز ایران اسلامی محکم و پشیمان‌کننده بود و بار دیگر ثابت کرد که ما ملت امام حسینیم.

قالیباف در پایان مجددا گفت: از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش قهرمان و همه عزیزانی که در بخش‌های مختلف پشتیبانی و صنایع این افتخار را آفریدند، تشکر می‌کنم و به مردم عزیزمان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه