English

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرگزاری موج:

شهادت سردار زاهدی کاری خواهد کرد که سلاح نمی‌تواند انجام دهد/ به کمتر از نابودی اسرائیل راضی نمی‌شویم

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: تبعات شهادت سردار زاهدی کاری خواهد کرد که سلاح و شمشیر نمی‌تواند انجام دهد.

شهادت  سردار زاهدی کاری خواهد کرد که سلاح نمی‌تواند انجام دهد/ به کمتر از نابودی اسرائیل راضی نمی‌شویم

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، درباره پیامدهای بین‌المللی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و به شهادت رساندن سردار زاهدی از فرماندهان سپاه قدس و جمعی از همراهانشان، اظهار کرد: چهره منفور رژیم صهیونیستی با انجام کارهای وحشیانه در سطح جهانی روز به روز آشکارتر شده است.

وی با بیان اینکه این رژیم به هیچ قانون و ضابط‌ای پایبند نیست، افزود: در حال حاضر همه  دنیا به این باور رسیده‌اند که رژیم صهیونیستی رژیمی نیست که بشود به آن اعتماد کرد، اما برخی نمی‌خواهند به روی خود بیاورند.

حاجی‌صادقی درباره برخی صحبت‌های رسانه‌های رژیم صهیونیستی و همچنین معاندین درباره عدم‌پاسخ‌دهی ایران به این حمله برای عدم‌آغاز جنگ و درگیری‌ها، بیان کرد:  در پاسخ به این حمله و شهادت نیروهای سپاه قدس در کنسولگری ایران در دمشق، ایران جوابی خواهد داد که قطعا بیش از آنکه در حال حاضر پشیمان هستند، پشیمان خواهند شد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: اکنون این حمله برای رژیم صهیونیستی مشکلاتی را به بار آورده که آنها را پشیمان کرده، پاسخ ایران آنها را پشیمان‌تر خواهد کرد.

حاجی‌صادقی با عنوان اینکه راه شهید زاهدی بزرگوار ادامه خواهد داشت، بیان کرد: افرادی که در حال حاضر در این حوزه درحال فعالیت هستند با شهادت شهدای راه قدس بر مسیری که آغاز کردند، استوارتر ایستاده‌اند و می‌دانند رژیم اشغالگر هر اقدامی که انجام داد، قطعا ضربات محکم‌تری خواهد خورد.

وی با اشاره به اینکه بنا به وعده خداوند متعال، ظالم نابود خواهد شد، افزود: ما به کمتر از نابودی  رژیم صهیونیستی راضی نخواهیم شد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران به سفرهای متعدد شهید زاهدی به لبنان اشاره کرد و گفت: اکنون هر پهپاد و موشکی که می‌رود و بر سر رژیم غاصب صهیونیستی  فرود می‌آید، این شهید بزرگوار در آن نقش دارد.

حاجی‌صادقی خاطرنشان کرد: آنها نتوانستند حضور و فعالیت این مرد بزرگ را تحمل کنند، اما شهادت شهید زاهدی با آنها کاری خواهد کرد که شمشیر و سلاح نمی‌تواند انجام دهد.

 

بیشتر بخوانید:

رژیم منحوس اسرائیل از سیلی پشیمان‌کننده ایران واهمه دارد

تشییع پیکر مطهر سردار شهید محمدرضا زاهدی+ تصاویر

بازدید وزیر امور خارجه ایران از محل شهادت شهید زاهدی و همرزمانش

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه