English

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش:

شهید صیاد شیرازی ارتش و سپاه را متحد کرد

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش تصریح کرد: برجسته‌ترین کاری که شهید سپهبد صیاد شیرازی در مدت فرماندهی در ارتش انجام داد با ایجاد قرارگاه مشترک رزمندگان در ارتش و سپاه را متحد کرد.

شهید صیاد شیرازی ارتش و سپاه را متحد کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش شامگاه روز گذشته (سه‌شنبه) در حاشیه بیست و پنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی که در امامزاده ابوالحسن (ع) شهرری برگزار شد، گفت: امروز در بیست و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی هستیم یکی از افسران مخلص، ولایتمدار و منضبط ارتش جمهوری اسلام ایران که حقیقتاً بازویی توانا برای ولایت بود.

وی افزود: ویژگی‌های زیاد و منحصر به فردی می‌توان از شهید صیاد شیرازی نام برد، با فرماندهی و تدابیری که شهید صیاد شیرازی داشتند ما شاهد موفقیت در عملیات‌های طریق القدس، فتح المبین و بیت المقدس بودیم.

امیرسرتیپ پوردستان خاطر نشان کرد: یکی دیگر از کارهایی که شهید صیاد انجام داد و سبب شد که امروز مقام معظم رهبری بفرمایند که ارتش ما امروز یک ارتش متدین و مکتبی است نهال تدینی است که شهید صیاد شیرازی در ارتش کاشتند و امروز این نهال به درخت تنومندی تبدیل شده که ملت عزیز ما از طراوت، سرسبزی و شادابی آنکه یکی از میوه‌هایش امنیتی است که در کشور داریم استفاده می‌کنند.

وی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سایه رشادت‌ها فداکاری‌ها و به برکت دعای شهیدان از قوت قدرت و استحکام بسیار بالایی برخوردار است و همین فرهنگ نیروهای مسلح امروز در محور مقاومت شاهد هستیم و می‌بینیم چه ضربات جبران ناپذیری به رژیم صهیونیستی و اجانب وارد می‌کنند.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش اظهار داشت: امیدواریم با همین وحدت و همدلی که در ملت‌های مسلمان و به ویژه در محور مقاومت به‌وجود آمده، شاهد باشیم که به همین زودی طومار رژیم صهیونیستی درهم پیچیده شود و موفقیت‌های گسترده محور مقاومت و سرنگونی رژیم صهیونیستی را دنیا مشاهده کند؛ همان چیزی که به نظرم تمامی آزادگان دنیا دنبال آن هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه