English

رئیس کل دیوان محاسبات کشور درپی شهادت سردار سرلشکر محمدرضا زاهدی در سوریه پیام تسلیت فرستاد

رئیس کل دیوان محاسبات کشور طی پیامی شهادت سرلشکر زاهدی و جمعی از سرداران رشید سپاه اسلام در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را تبریک و تسلیت گفت.

رئیس کل دیوان محاسبات کشور درپی شهادت سردار سرلشکر محمدرضا زاهدی در سوریه پیام تسلیت فرستاد
به گزارش خبرگزاری موج

، احمدرضا دستغیب، رئیس کل دیوان محاسبات کشور طی پیامی شهادت سرلشکر زاهدی و جمعی از سرداران رشید سپاه اسلام در حمله به کنسولگری ایران در دمشق را تبریک و تسلیت گفت.

، در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

سردار سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی که در خانواده ای مومن و انقلابی تربیت یافته و به راستی در طول حیات طیبش، برخوردار از زندگی زاهدانه بود اینک به مقام رفیع شهادت نائل آمد و به همراه همرزمان شهیدش میهمان سفره اهل بیت و اولیا الله است.

رژیم جعلی صهیونیستی که با نقض قوانین بین المللی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران مرتکب این جنایت بزرگ و آشکار گردید، برگی دیگر از تاریخ سراسر شوم، پلید و تاریک خود را رقم زد، غافل از آنکه عزم و اراده فرزندان این سرزمین و پیروان ولایت و رهبری فرزانه انقلاب در کارزار با جبهه کفر و نفاق مصمم تر از گذشته و با تکیه بر جوانان مومن و انقلابی خویش امیدوار به آینده تا ظهور منجی عالم بشریت خواهد بود.

اینجانب شهادت سرداران رشید سپاه اسلام را محضر حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفدا) مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خانواده معزز این شهدای گرانقدر تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه