English

صدور تروریست به ایران / احتمال تکرار حمله تروریستی کرمانشاه وجود دارد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: دولت عراق به تعهدات خود در مناسبات مرزی با ایران پایند نیست و همین امر سبب اعزام تروریست به مرز ایران شده است.

حشمت الله فلاحت پیشه در گفت وگو با فاطمه باقری خبرنگار خبرگزاری موج، افزود: مرزهای جمهوری اسلامی ایران با عراق به مامن تروریست ها و اشرار تبدیل شده است طوری که آنان عملیات و اقدامات تروریستی را در مرزهای ایران انجام می دهند.

وی قاچاق اسلحه، قاچاق کالا و غیره را از دیگر فعالیت های این گروه های تروریستی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: اقدامات ضدامنیتی آن ها، آسیب های جدی را متوجه ایران کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد: دولت و مسئولان ایران از ابزار لازم برای وادار کردن عراقی ها به رعایت مسائل امنیتی ایران باید استفاده کنند.

فلاحت پیشه همچنین از احتمال حمله تروریستی دیگر در کرمانشاه خبر داد و گفت: مشاهدات ما از این حمله تروریستی، گویای این است که احتمالا این حمله تکرار می‌شود.

این نماینده مجلس افزود: هنوز عاملین ترور اخیر شناسایی نشده‌اند و مشخص نیست این حمله از جانب کدام گروه تروریستی بوده است.

فلاحت‌پیشه با بیان اینکه مسئولان رسیدگی به این پرونده، همواره عنوان می‌ کنند که سرنخ‌ هایی برای شناسایی عوامل ترور اخیر به دست آورده‌اند، اظهار داشت: باید منتظر جمع‌ بندی نتایج این پرونده ماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه