English

سخنگوی دولت:

واگذاری استقلال و پرسپولیس به دو بانک غیر دولتی کلید خورده است

سخنگوی دولت گفت: مذاکرات اولیه با دو بانک غیردولتی در خصوص واگذاری استقلال و پرسپولیس انجام شد.

واگذاری استقلال و پرسپولیس به دو بانک غیر دولتی کلید خورده است
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

​​، سخنگوی دولت گفت: مذاکرات اولیه با دو بانک  غیر دولتی در خصوص واگذاری استقلال و پرسپولیس صورت گرفته است. توافق شد وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی در این خصوص مذاکراتی را با هیات های عامل بانک ها داشته باشند، پیش بینی می کنیم  در چند روز آتی به توافق با این دو بانک غیر دولتی برسیم.

بهادری جهرمی تاکید کرد: برای ارزیابی عملکرد بخش های مختلف دولت آخرین جلسه دولت به صورت فوق العاده و طولانی مدت قبل از سال جدید برگزار می شود.

 

بیشتر بخوانید:

با مدیریت ما وضعیت پرسپولیس هر روز بهتر از دیروز خواهد شد

 

بهادری جهرمی ادامه داد: برای واگذاری این دو باشگاه بارها از سوی سازمان خصوصی سازی آگهی منتشر شده است تا بخش خصوصی وارد شود ، در نهایت پیشنهادی ارائه شد که برای تسریع مجوزی داده شد تا مشکل حقوقی دو باشگاه به خاطر مالک واحد داشتن بر طرف شود. دولت به هیات واگذاری مجوز داد تا از این ظرفیت قانونی استفاده کند، هیات واگذاری دیروز به این نتیجه رسید که از این مجوز استفاده نکند.

وی تاکید کرد: مذاکرات اولیه با دو بانک غیر دولتی در خصوص واگذاری استقلال و پرسپولیس صورت گرفته است. توافق شد وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی در این خصوص مذاکراتی را با هیات های عامل بانک ها داشته باشند، پیش بینی می کنیم در چند روز آتی به توافق با این دو بانک غیر دولتی برسیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه