English

دبیر ائتلاف امناء:

شاخص گزینش افراد لیست امناء انقلابی و متخصص بودن است

سید نظام الدین موسوی دبیر ائتلاف امناء و کاندید دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در خصوص شاخص انتخاب افراد در این لیست، بیان کرد: شاخص گزینش افراد این لیست انقلابی و متخصص بودن است.

 شاخص گزینش افراد لیست امناء انقلابی و متخصص بودن است
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، همایش انتخاباتی ائتلاف امناء با حضور جمعی از کاندیدای این ائتلاف آغاز شد.

سید نظام الدین موسوی دبیر ائتلاف امناء و کاندید دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در همایش انتخاباتی ائتلاف امناء اظهار داشت: این ائتلاف بر اساس شاخص محوری و نه شخص محوری شکل گرفته است.

وی افزود: گام اول ما برای  فعالیت در انتخابات مجلس شورای اسلامی بود و در این راستا رزومه بیش از هزار کاندیدا بررسی شد و از بین آنها  ۳۰ نامزد برای استان تهران انتخاب گردید.

موسوی در خصوص شاخص انتخاب افراد در این لیست بیان کرد:  شاخص گزینش افراد این لیست انقلابی و متخصص بودن است.

دبیر ائتلاف امناء خاطرنشان کرد: ما سهمیه بندی و کارهایی که مجلس را  از جایگاه خود را به پایین میکشد را  کنار گذاشته ایم.

وی گفت: اینکه فردی در سر لیست قرار گیرد و مابقی را که بر اساس روابط شخصی انتخاب شده به زیر آن قرار دارند کنار گذاشتیم و مردم را سرلیست این ائتلاف قرار دادیم.

موسوی با اشاره به اینکه این لیست مورد حمایت بسیاری از چهره های انقلابی است، عنوان کرد: همچنین ۱۳نفر از افراد این لیست سابقه نمایندگی در مجلس دارند.

 اینکه برخی احزاب سیاسی عنوان کردند ما چنار و مابقی پاجوش هستند، افزود: این حرف بی حرمتی به مردم است.

وی گفت: ائتلاف ما نهاد جوانی است که حتما به درخت تنومند تبدیل خواهد شد.

 

برای تغییر وضع کنونی در رقابت انتخابات شرکت کردیم

محمد رویانیان کاندیدای لیست امناء نیز در این آئین اظهار داشت: در طول سا‌ل‌ها امروز بارها تکرار شده  است و  در هر انتخابات عنوان شده که حضور در صحنه مهم است.

وی با بیان اینکه این‌بار حقیقتا دشمن در انتظار عدم مشارکت و حضور مردم در صحنه انتخابات است، افزود: حضور حداکثری سبب عزت و اقتدار کشور می‌شود.

رویانیان خاطرنشان کرد: ما به ایرانی قوی نیاز داریم و برای تغییر وضعیت کنونی به مجلس می رویم چرا که اکنون امید مردم کم شده و  ما برای تغییر موضوعاتی که مردم را ناراحت و از انقلاب دور کرده است حضور پیدا کرده ایم.

 

این انتخابات رقابت پاجوش ها علیه چنارها است

حمید رسایی در همایش انتخاباتی ائتلاف امنا اظهار داشت: مقام معظم رهبری در ده روز اخیر دوبار این جمله را تکرار کردند که «راه تحول در کشور از انتخابات می‌گذرد»، در زمان شاه مردم هیچ نقشی در تعیین حاکمان نداشتند اما در انقلاب مردم تصمیم میگیرند کلید دست چه نوع سلیقه‌ای باشد.

وی با بیان اینکه امنا در شب ۲۲بهمن اعلام موجودیت کرد، افزود: ائتلاف ما مانند آن افرادی نیست که ۱۵سال است با تغییر کاپشن و نام لیست های مختلف می دهند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: ما خسته شدیم از نحوه ورود کاندیدا به مجلس، شیوه ای که اصلاح طلب مردم را از حضور اصولگرا و اصولگرا مردم را از به قدرت رسیدن اصلاح طلب هراس می دهد.

رسایی با عنوان اینکه این اخلاق و سبک سیاست ورزی است، خاطرنشان کرد: ما تغییر را از اینجا و نحوه معرفی کاندیدا شروع کرده ایم.

عضو ائتلاف انتخاباتی امنا با اشاره به اینکه در ابتدا یکی از کاندیدای لیست ما به دلیل اصلح بودن فرد دیگر از لیست کناره گیری کرد، گفت: در کدام ائتلاف این رفتار را مشاهده می‌کنید، در دیگر ائتلاف ها دعوا بر سر این است که چرا سهم من کمتر است.

 

بیشتر بخوانید:

گردهمایی حامیان ائتلاف امناء

 

ما به پاجوش بودن افتخار می کنیم

وی با بیان اینکه تلاش شد کاندیدای هم سلیقه در این ائتلاف انتخاب شوند، بیان کرد: اکنون اعضای این ائتلاف بر موضوعات مهم کشور هم نظر هستند.

عضو ائتلاف انتخاباتی امنا با عنوان اینکه ما به پاجوش بودن افتخار می‌کنیم، گفت: عمر امنا کم است اما ریشه در خون شهدا و رشادت ایثارگران دارد.

وی با اشاره به اینکه نگاه از بالا به پایین مشکل اصلی کشور است، گفت: کاندیدا به دلیل اینکه داماد فلانی است در لیست قرار می‌گیرد، رای نمی آورد اما به واسطه رزومه سازی انجام شده دوماه بعد سمت مدیرکلی را دریافت می‌کند.

وی  با اشاره به اینکه این انتخابات رقابت پاجوش ها علیه چنارها است، عنوان کرد: بخاطر شما است که پا جوش ها از شما جدا شدند و به وجود آمدند.

رسایی گفت: در انتخابات به لیست چناران «نه» می گویبم و اجازه نمی‌دهیم فضای سیاسی  و انتخاباتی را به اسم اصولگرایان خراب کنند.

عضو ائتلاف انتخاباتی امنا بیان کرد: طبق آمار و نظر سنجی با رقیب  دو درصد فاصله داریم و تا جمعه این فاصله به ده درصد خواهد رسید و موفق می شویم.

 

سال‌ها است که طبقه پایین کشور نماینده نداشته است 

حسین الله کرم در همایش انتخاباتی ائتلاف امنا، اظهار داشت: ما نام این ائتلاف را مردمی قرار داده ایم و سرلیست آن نیز مردم هستند.

وی  با بیان اینکه مردم باید انتخاب کنند، افزود: ما ارادتمان را در لیست ائتلاف به مردم نشان دادیم.

الله کرم با عنوان اینکه ما بدنبال تحقق  چهار شعار مقام معظم رهبری هستیم، بیان کرد: این چهار شعار شامل مشارکت بالا، رقابت واقعی، سلامت و امنیت است.

وی  با اشاره به اینکه امنا شکل گرفت تا رقابت واقعی را ایجاد کند، گفت: این رقابت واقعی است که مشارکت را افزایش می‌دهد.

 الله کرم با بیان اینکه طبقه پایین کشور ما سال ها است که نماینده نداشته است، گفت: امنا نماینده محرومین است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه