English

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت:

وجه تمایز دولت سیزدهم با دولت‌های گذشته کمک به پرشوری انتخابات در عین بی‌طرفی است

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: دولت برای پرشورتر شدن انتخابات، همه اقدامات لازم را بعمل آورده است اما خود هیچ لیست و جریانی در انتخابات ندارد

وجه تمایز دولت سیزدهم با دولت‌های گذشته کمک به پرشوری انتخابات در عین بی‌طرفی است
به گزارش خبرگزاری موج

، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: دولت برای پرشورتر شدن انتخابات، همه اقدامات لازم را بعمل آورده است اما خود هیچ لیست و جریانی در انتخابات ندارد و این دقیقا نقطه تفاوت دولت سیزدهم با سایر دولتهایی است که رسما با حمایت از برخی لیست‌ها و یا راه‌اندازی احزاب دولت ساخته در انتخابات مداخله می‌کردند.

سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به تلاش‌های گسترده و فشرده دولت در ماههای گذشته برای برگزاری انتخابات امن همراه با رقابت، سلامت و مشارکت تأکید کرد: وظیفه دولت به عنوان مجری انتخابات اجرای دقیق ۴ راهبرد انتخاباتی ابلاغی رهبر انقلاب است.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت افزود: دولت برای پرشورتر شدن انتخابات همه اقدامات لازم را بعمل آورده است اما خود هیچ لیست و جریانی در انتخابات ندارد و این دقیقا نقطه تفاوت دولت سیزدهم با سایر دولتهایی است که رسما با حمایت از برخی لیست‌ها و یا راه‌اندازی احزاب دولت ساخته در انتخابات مداخله می‌کردند.

خلجی همچنین در شورای اطلاع‌رسانی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، عشایر و روستائیان با تأکید بر ضرورت توجه جدی به کشاورزان گفت: گسترش عدالت اجتماعی و حمایت از تصمیمات و اقدامات برنامه ریزی شده در خصوص تقویت معیشت دهک‌های پایین از جمله برنامه‌های در دست اجرای دولت در قالب طرح کالا برگ است.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت افزود: جامعه هدف صندوق بیمه اجتماعی در تطابق کامل با جهت‌گیریهای دولت سیزدهم قرار دارد و باید کمک کرد تا خدمات صندوق در این دولت  در پوشش گسترده بیمه‌ای روستائیان بیش از پیش به اقشار مختلف به ویژه کشاورزان و عشایر اطلاع رسانی شود.

رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور جامعه هدف صندوق را پیشران تولید در بخش کشاورزی معرفی کرد و گفت: صندوق با دارابودن شبکه مردمی گسترده در کشور از مقبولیت و محبوبیت قابل قبولی برخوردار است که باید حفظ و تقویت شود.

در پایان این نشست احکام مستمری دو تن از مستمری بگیران صندوق توسط سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت و بیت اله برقراری مدیرعامل صندوق اهدا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه