English

وزیر امور خارجه ایران:

توقف جنایات اسرائیل و آمریکا در منطقه کلید امنیت خاورمیانه است

وزیر امور خارجه ایران در کنفرانس مطبوعاتی با همتای سوریه‌ای گفت: کلید امنیت پایدار در منطقه، توقف جنایات مشترک اسراییل و آمریکا علیه فلسطین است.

توقف جنایات اسرائیل و آمریکا در منطقه کلید امنیت خاورمیانه است
به گزارش خبرگزاری موج

، وزیر امور خارجه ایران در کنفرانس مطبوعاتی با همتای سوری خود با اشاره به دیدار امروزش با رییس‌جمهور سوریه گفت : در دیدار با آقای بشار اسد در خصوص آخرین تحولات منطقه، دیدگاه‌های ایران و سوریه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

 

بیشتر بخوانید:

دیدار و رایزنی وزیر امور خارجه ایران و بشار اسد در دمشق

 

حسین امیر عبداللهیان بعد از دیدار و رایزنی با فیص المقداد، همتای سوری خود در یک نشست خبری مشترک با وی در دمشق گفت:  در دیدار با آقای المقداد نیز در خصوص روابط دو جانبه رایزنی کردیم و با توجه به اراده رهبران دو کشور، انشالله  شاهد گسترش هر چه بیشتر روابط دو کشور خواهیم بود.

وی گفت: امروز حامل دعوت رسمی و کتبی آقای رئیسی، رئیس جمهور ایران از آقای بشار اسد، رئیس جمهور سوریه برای سفر و  دیدار رسمی از ایران بودم .

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بخشی از صحبت‌های خود با محکومیت تجاوزات اخیر رژیم صهیونسیتی به تمامیت ارضی سوریه  و همچنین حضور نیروی نظامی آمریکا در بخش هابی از  خاک این کشور عربی گفت: امنیت کشورهای منطقه دغدغه مشترک ایران و سوریه است.

وی همچنین با ادای احترام به شهدای مقاومت  و همچنین مستشاران ایرانی که در اثر حملات رژیم صهیونسیتی در سوریه به شهادت رسیدند از جمله  شهید سید رضی موسوی گفت: هیچ اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونسیتی بدون پاسخ نمانده است.

وزیر خارجه کشورمان با تاکید براین که علی‌رغم جنایت‌های رژیم صهیونسیتی، جریان مقاومت از توان و تاب آوری بالایی برخوردار است ، گفت: از دمشق با صدای بلند اعلام می‌کنیم که کلید بازگشت امنیت پایدار در منطقه ،توقف نسل کشی و جنایت‌های مشترک اسراییل و آمریکا علیه غزه و فلسطین است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه