English

رئیس جمهور درگذشت مادر شهیدان والامقام جوادسپهری را تسلیت گفت

رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان والامقام «حسن، علی‌اصغر و علی‌اکبر جوادسپهری» و خواهر شهید سرافراز «ابوالقاسم تقی‌پور صفایی» را تسلیت گفت.

رئیس جمهور درگذشت مادر شهیدان والامقام جوادسپهری را تسلیت گفت
به گزارش خبرگزاری موج

، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام جوادسپهری و خواهر شهید والامقام تقی‌پورصفایی تصریح کرد: این مادر پرهیزگار و صبور، عزیزان دلبند خود را در دفاع از کیان میهن اسلامی تقدیم انقلاب نمود و با اعتقاد عمیق به آموزه‌های متعالی اسلام و در سایه ارادت قلبی به حضرت فاطمه زهرا (س) فراغ عزیزانش را بردبارانه تاب آورد و تصویری درخشان در دفتر زرین فرهنگ ایثار و شهادت به یادگار گذاشت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حاجیه خانم رقیه تقی‏‌پور صفایی مادر بزرگوار شهیدان والامقام «حسن،‌ علی‌‏اصغر و علی‏‌اکبر جوادسپهری» و خواهر شهید سرفراز «ابوالقاسم تقی‌‏پور صفایی»، موجب تأثر خاطر شد.

این مادر پرهیزگار و صبور، عزیزان دلبند خود را در دفاع از کیان میهن اسلامی تقدیم انقلاب نمود و با اعتقاد عمیق به آموزه‌های متعالی اسلام و در سایه ارادت قلبی به حضرت فاطمه زهرا (س) فراغ عزیزانش را بردبارانه تاب آورد و تصویری درخشان در دفتر زرین فرهنگ ایثار و شهادت به یادگار گذاشت. 

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم این بانوی مومنه تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزندان و برادر گرانقدرش و برای عموم بازماندگان صبر و تسلی خاطر مسئلت دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه