English

رئیس جمهور در شورای اداری هرمزگان:

همدلی و وحدت پیام بارز دهه فجر است

رئیس جمهور گفت: پیام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و پیام امام و شهیدان همدلی، وحدت و انسجام، کار و فعالیت و ساختن کشور است.

همدلی و وحدت پیام بارز دهه فجر است
به گزارش خبرگزاری موج

، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی روز جمعه در دومین دور سفر استانی خود به استان هرمزگان در جلسه شورای اداری این استان گفت: آنچه که در پیروزی انقلاب اسلامی اتقاق افتاد، جلوه قدرت حق بود، جلوه قدرت خداوند متعال به نحوی که در ذهن معمولی ما نمی گنجد.

وی با اشاره به اینکه با دعوا و اختلاف و کشمکش توسعه و پیشرفت اتفاق نمی افتد، گفت: یکی از زیر ساخت های مهم توسعه یافتگی و پیشرفت همدلی، همکاری و هماهنگی است.

رئیس جمهور با بیان اینکه تا مصوبات سفر اول اجرایی نشود به دور دوم سفر استان نخواهم رفت، اظهار کرد: آنچه سرمایه اجتماعی را افزون می کند اقدام و عمل است و جهاد تبیین نیز بسیار اهمیت دارد.

حجت الاسلام رئیسی توضیح داد: باید تمامی‌ مدیران اقدامات خود را برای مردم تبیین کنند و خود را در معرض سوال و مطالبه مردم بگذارند و اگر کاری انجام نشد باید دلایل آن برای مردم توضیح داده شود.

وی بیان کرد: صداقت در رفتار و گفتار را مردم می پسندد و این موجب افزایش سرمایه اجتماعی، مشارکت اجتماعی و نشاط اجتماعی و حضور پررنگ مردم در عرصه های مختلف می شود.

گفتنی است که رئیس جمهور روز گذشته به همراه تعدادی از اعضای کابینه خود در دور دوم سفرهای استانی وارد هرمزگان شد.

افتتاح چندین طرح و پروژه مهم و دیدار با مردم استان هرمزگان از جمله برنامه های دومین سفر استانی رییس جمهور به دروازه پیشرفت ایران است.

وزیران کشور، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، علوم، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، رئیس سازمان انرژی اتمی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در این سفر ۲ روزه، آیت‌الله رئیسی را همراهی می‌کنند.

رئیس‌جمهور به همراه هیات دولت امروز و فردا برای بهره‌برداری از یکهزار و ۳۲ طرح عمرانی به ارزش ۱۰۵ همت (یکهزار و ۵۰ میلیارد ریال) میهمان مردم خونگرم و ولایتمدار هرمزگان است.

افتتاح ۲ بیمارستان و تعدادی طرح بهداشتی و درمانی، تکمیل برخی پروژه های ریلی نیمه تمام، تامین تجهیزات آزمایشگاهی در دانشگاههای استان، تکمیل و تجهیز مجتمع توانبخشی ایثارگران، تکمیل، بازسازی و تجهیز پروژه‌های نیمه تمام ورزشی، اجرای طرح‌های هادی روستایی و ایمن‌سازی روستاهای در معرض خطر، اجرای طرح‌های کشاورزی، تکمیل و تجهیز مجتمع های فرهنگی و تکمیل و بهره برداری از کتابخانه مرکزی بندرعباس از جمله برنامه‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان هرمزگان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه