English

معاون وزیر کشور:

پیروزی برای جبهه مقاومت بسیار نزدیک است

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: ایران و سوریه در حمایت از جبهه مقاومت برای ایستادگی در برابر رژیم تروریستی و کودک‌کش صهیونیستی، متحد و یکپارچه عمل می‌کنند و جبهه مقاومت در آستانه پیروزی است.

پیروزی برای جبهه مقاومت بسیار نزدیک است
به گزارش خبرگزاری موج

 ، سید مجید میراحمدی در دیدار با حمود صباغ رئیس مجلس سوریه و رئیس دفتر شورای‌عالی امنیت ملی این کشور در دمشق، با تشریح توافق‌ها و محورهای همکاری‌های امنیتی ـ پلیسی اظهار کرد: دوکشور در منطقه و جهان اسلام از موقعیت ژئوپلیتیکی بسیارمهمی برخوردارند.

معاون وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران با یادآوری توطئه‌های آمریکا علیه انقلاب اسلامی و ضداستعماری واستکباری ایران، افزود: این انقلاب، برای آمریکا غیر قابل تحمل بود و از آن زمان تاکنون دست به توطئه های گوناگون زده است.

میراحمدی با اشاره به تحریک صدام و ایجاد جنگ تحمیلی علیه مردم ایران، ادامه داد: در آن شرایط سخت، سوریه به ریاست مرحوم حافظ اسد، تنها کشور عربی بود که درکنار ما بود.

وی خاطرنشان کرد: ملت و مسئولان جمهوری اسلامی نیز متقابلا در تمام صحنه ها وسختی ها کنار مردم و دولت سوریه بوده اند که نقطه اوج آن مقابله با تروریست‌های ساخته و پرداخته رژیم صهیونیستی و آمریکا بود.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ایران اضافه کرد: در حالیکه بیش از۷۰ درصد سوریه به تصرف تروریست‌ها درآمده بود، فرزندان شجاع ملت ما و شما دریک سنگر جنگیدند و خون پاک شهیدان ایرانی و سوری ممزوج و در یک سنگر بر زمین ریخته شد اما شکست را بر دشمنان تحمیل کردند.

میراحمدی تصریح کرد: امروز هم دو کشور در حمایت از جبهه مقاومت برای ایستادگی در برابر رژیم تروریستی وکودک‌کش صهیونیستی، متحد و یکپارچه عمل می‌کنند و جبهه مقاومت در آستانه پیروزی است.

 وی خاطرنشان کرد: ما معتقدیم اشغالگران باید خاک سوریه را ترک کنند و ارتش شجاع سوریه به بازدارندگی درمقابل تهدیدات رژیم صهیونیستی برسد.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با برشمردن مشترکات دو کشور، اظهار کرد: هدف رژیم صهیونیستی از حمله به نیروهای جبهه مقاومت، تنها گذاشتن سوریه در مقابل رژیم تجاوزگر است اما جبهه مقاومت قدرت آفرین و بازدارنده در مقابل تهدیدات دشمنان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه