English

سوریه حملات آمریکا و انگلیس به یمن را محکوم کرد

وزارت امور خارجه سوریه حملات متجاوزانه آمریکا و انگلیس به یمن را محکوم و آن را تلاش ناکامی برای منحرف کردن توجه افکار عمومی جهانی از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه دانست.

سوریه حملات آمریکا و انگلیس به یمن را محکوم کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما حملات آمریکا و انگلیس به شهرهای یمن را که اقدامی تجاوزکارانه علیه ملت یمن و تهدیدی علیه امنیت و ثبات در منطقه دریای سرخ است، محکوم می‌کنیم. این تجاوز تلاش ناکامی برای منحرف کردن افکار عمومی جهانی از جنایت‌های اسرائیل علیه ملت فلسطین است. آمریکا با این جنایت بار دیگر ثابت کرد که شریک تجاوز اسرائیل علیه غزه است.

به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، در بیانیه این وزارتخانه آمده است: ما اظهارات نمایندگان دولت آمریکا را که از مقامات رژیم اشغالگر حمایت کرده و قوانین بین‌المللی را زیر پا می‌گذارند، جنایت‌های وحشیانه ضد بشری اسرائیل را نادیده می‌گیرند و تلاش می‌کنند تا اسرائیل از مجازات در امان بماند، محکوم می‌کنیم.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: ما از اقدام آفریقای جنوبی علیه اسرائیل در دیوان بین‌المللی دادگستری استقبال می‌کنیم. چنین اقدامی مجازات اسرائیل را به خاطر جنایت‌هایش علیه ملت فلسطین در طول ۷۵ سال تضمین می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه