English

فرمانده نیروی هوایی ارتش:

باید از تجربیات پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف استفاده کرد

فرمانده نیروی هوایی ارتش تأکید کرد: باید از تجربیات پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استفاده کرد. پیشکسوتان نیروی هوایی سرمایه‌های کشور هستند که باید از تجربیات و همچنین خاطرات این عزیزان در عملیات‌های مختلف دفاع مقدس استفاده شود.

باید از تجربیات پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف استفاده کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با ۳۰ تن از جانبازان، آزادگان و پیشکسوتان دفاع مقدس نهاجا ضمن تقدیر از خدمات ارزنده و تاکید بر نقش مؤثر پیشکسوتان در هشت سال دفاع مقدس توضیح داد: پیشکسوتان نیروی هوایی ارتش در همه عرصه‌ها از انقلاب اسلامی تا دفاع مقدس و همچنین در جهاد خودکفایی و غلبه بر تحریم‌های ظالمانه دشمنان ایران اسلامی خوش درخشیده‌اند.

وی با اشاره به رشادت‌های خلبانان در طول دفاع مقدس گفت: مردم ایران با مقاومت جانانه‌ خود و در سایه توکل به خدا، رهبری امام (ره) و ایثارگری رزمندگان، اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک عزیزمان در جنگ تحمیلی به تصرف دشمن درآید و این اتفاق با رشادت‌های شما و صبر خانواده‌هایتان به وقوع پیوست.

امیر سرتیپ واحدی گفت: بر اساس نقشه راه تعریف‌شده در نیروی هوایی ارتش برنامه‌هایی برای ثبت خاطرات و تجربیات خلبانان هشت سال دفاع مقدس مانند مصاحبه‌های مکتوب و تلویزیونی در نظر گرفته شده است که خیلی از این برنامه‌ها در طول سال‌های گذشته به انجام رسیده‌اند و در آینده نیز افزایش خواهند یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه