English

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

آسیا با محوریت ایران اسلامی در حال قدرت گرفتن است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آسیا با محوریت ایران اسلامی در حال قدرت گرفتن است، گفت: ملت بزرگ ایران با پیروزی انقلاب اسلامی هندسه قدرت را تغییر دادند.

آسیا با محوریت ایران اسلامی در حال قدرت گرفتن است
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار غلامرضا سلیمانی در آیین اختتامیه نهمین دوره جایزه جهانی اربعین اظهار داشت: امروز شاهد تحقق و تبدیل شدن قدرت نرم به قدرت سازنده و موثر در تحولات بین‌المللی هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: آمریکایی‌ها با وجود اینکه بیش از ۵۰ درصد قدرت نظامی دنیا را در اختیار دارند و در کنار آن رژیم انگلیس جنایتکار و رژیم جعلی و کودکش صهیونیستی هم قرار دارند، نتوانستند بر ملت مظلوم فلسطین مسلط شوند.

سردار سلیمانی بیان کرد: آنها به همه سلاح‌های پیشرفته روز بشری مجهز و مسلط بوده و از رسانه‌های بزرگ و غول‌های رسانه‌ای برخوردار هستند و ثروت‌های مهم و شریان‌های اقتصادی را در اختیار دارند اما مردم فلسطین محاصره هستند و چندین سال است که در شرایط سختی زندگی می کنند و هنوز هم مسیرهای ورود آب و غذا بر آنها بسته است.

وی ۲۴ هزار شهید تهران را محور اصلی مقاومت ملت ایران دانست و افزود: مبدا تحقق راهبرد قدرت نرم انقلاب اسلامی امام راحل و محقق کننده آن ملت بزرگ ایران و شهیدان بوده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: از دیگر درس‌هایی که انقلاب اسلامی و پیامدهای انقلاب اسلامی به ما داد، تغییر هندسه قدرت بود.

سردار سلیمانی افزود: انقلاب اسلامی ایران در جغرافیای زمین چه به لحاظ مسائل ژئوپلتیکی و چه به لحاظ مسائل و مولفه‌های ژئواکونومیکی و اقتصادی و چه به لحاظ مسائل فرهنگی با اقدامات راهبردی توانست، ایران را در اولین اقدام از دست آمریکایی‌ها خارج کرد.

وی ادامه داد: ۶۰ هزار مستشار آمریکا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در درون کشور ما حضور داشتند تا کشور و ملت بزرگ ایران را به سمت و سویی ببرند که نظام سلطه می‌خواهد. آنها می‌خواستند همه منافع و دارایی‌های ملت ایران در اختیار آمریکایی‌ها قرار دهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: آنها می‌خواستند کشور ایران مهمترین متحد رژیم صهیونیستی باشد کما اینکه این اتفاق در زمان رژیم پهلوی افتاده بود. اما ملت بزرگ ایران در پیروزی انقلاب اسلامی هندسه قدرت را تغییر دادند.

سردار سلیمانی بیان کرد: رهبر انقلاب در ۱۳ آبان سال گذشته فرمودند که قدرت در حال انتقال از غرب عالم به شرق عالم با محوریت آسیا است و این انتقال قدرت در مقابل چشمان شما در حال انجام است و آسیا با محوریت ایران اسلامی در حال قدرت‌گرفتن است.

وی ادامه داد: اینکه رهبر انقلاب فرمودند ببینید جایگاه ملت ایران در این انتقال قدرت کجاست و فرمودند ما باید به سمت ایران قوی حرکت کنیم و ما در نزدیک قله قرار داریم به این معنا است که این انتقال قدرت به شکلی انجام می شود که ملت بزرگ ایران به برکت خون شهدا در میانه این انتقال قدرت به عنوان محور اساسی قدرت جهانی قرار خواهد گرفت.

آیین اختتامیه نهمین دوره جایزه جهانی اربعین یکی از برنامه های کنگره ۲۴ هزار شهید تهران بزرگ بود و قرار است مراسم نهایی کنگره روز یازدهم بهمن ماه در در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه