English

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام:

باید بدانیم که محبت اهل بیت کیمیا است

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز داشت: جهاد حضرت علی (ع) اسلام را بنا کرد و نجات داد و باید بدانیم که محبت اهل بیت کیمیا است و انسان را به حب الهی می‌رساند.

باید بدانیم که محبت اهل بیت کیمیا است
به گزارش خبرگزاری موج

، آیت الله صادق آملی لاریجانی در جمع نمازگزاران ساروی و جشن میلاد حضرت علی (ع) در مسجد حضرت بقیه الله اعظم با تبریک ولادت باسعادت مولای متقیان با اظهار این که خداوند نور آسمان‌ها و زمین است، گفت: خداوند هم خود آشکار هست و آشکار می‌سازد.

وی با بیان این که حضرت علی (ع) نورانی‌ترین نور خداوند است، گفت: این مفهوم عمیق و بلند است و حقیقت حضرت علی (ع) نورانی‌ترین نور خداوند است و حقیقتش عالی‌ترین مرتبه وجود به شمار می‌رود.

وی با اظهار این که کل متاع دنیا قلیل و حکمت کثیر تعبیر شده است، ادامه داد: حضرت علی (ع) درب حکمت به شمار می‌رود و بر اساس معارف اسلامی و قرآنی، ائمه اطهار وسایل فیض عالم هستند.

آیت الله لاریجانی آملی با اظهار این که اگر قرار است ترقی در عالم داشته باشیم باید به حضرت علی (ع) و اولادش توسل کنیم، اظهار کرد: حق متعال مانند خورشیدی در حال تابیدن است ولی دل‌های ما را حجاب فرا گرفته است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با عنوان این که یک آقای حقیقی یعنی حق متعال در عالم داریم، گفت: باید به خداوند از طریق اهل بیت (ع) متوسل شویم و طبق روایتی از پیامبر (ص)، حضرت علی (ع) با قرآن و قرآن نیز با این حضرت است.

وی با حضرت علی (ع) تمام زندگی خود را در راه خداوند و اسلام صرف کرده است، گفت: جهاد حضرت علی (ع) اسلام را بنا کرد و نجات داد و باید بدانیم که محبت اهل بیت کیمیا است و انسان را به حب الهی می‌رساند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه