English

مشاور عالی فرمانده کل قوا:

تجهیزات مرزبانان باید تقویت شود

مشاور عالی فرمانده کل قوا بر لزوم تقویت تجهیزات مرزبانان تأکید کرد و گفت: مسئولان دولت و مجلس هرچه سریع‌تر در راستای تقویت تجهیزات مرزبانان اقدامات لازم را انجام دهند.

تجهیزات مرزبانان باید تقویت شود
به گزارش خبرگزاری موج

، سرلشکر یحیی رحیم‌صفوی؛ مشاور عالی فرمانده کل قوا امروز در حاشیه یازدهمین دوره تجلیل از همسران فرماندهان دوران دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرمانده مرزبانی انتظامی کشور یکی از بزرگترین مأموریت‌های امنیتی و  اقتصادی دارد.

وی افزود: به همین منظور طبیعی است که بیگانگان و سازمان‌های اطلاعاتی دشمن به دنبال ضربه زدن به این فرماندهی باشند البته به لطف الهی، اقتدار انتظامی جمهوری اسلامی ایران چه در مرزها و چه در شهرها تا به امروز حفظ شده است.

 

بیشتر بخوانید:

پیگیر افزایش بودجه مرزبانی هستیم

باید سعی در افزایش بودجه مرزبانی شود

 

سرلشکر صفوی گفت: امیدوار هستیم که دستگاه های مختلف در تقویت نیروی انتظامی مخصوصاً از لحاظ تجهیزات اقدامات لازم انجام دهند و برای رفع مشکلات مرزبانی تمام توان خود را به کار بگیرند.

وی تاکید کرد: باید تجهیزات رصد و پایش در اختیار مرزبانان قرار بگیرد تا مرزبانان بتوانند از کیاست مرزها حراست بهتری داشته باشند.

سرلشکر صفوی گفت: مرزبانی و پلیس ما در شهرها و مرزها مظلومانه خدمت می‌کنند و امیدواریم مسئولان کشوری به‌ویژه مجلس شورای اسلامی و دولت در راستا تأمین نیروی انسانی و تجهیزات اقدامات خوبی را انجام دهند چرا که ایجاد ناامنی در کشور یکی از اهداف دشمنان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه