English

وزیر امور خارجه در کنفرانس بین المللی فلسطین:

شورای امنیت اقدام موثری در توقف کشتار در سرزمین‌های اشغالی نداشته است

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: شورای امنیت هیچ اقدام موثری در توقف حملات و کشتار در سرزمین‌های اشغالی نداشته است و آمریکا و متحدانش اصلی ترین عامل کشتار در فلسطین هستند.

شورای امنیت اقدام موثری در توقف کشتار در سرزمین‌های اشغالی نداشته است
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، حسین امیرعبداللهیان روز شنبه در کنفرانس بین المللی تهران درخصوص فلسطین که با حضور نمایندگان کشورهای مختلف همسایه و  مسلمان برگزار شد، اظهار کرد: هدف این کنفرانس توقف حملات بی رحمانه رژیم جعلی اسرائیل، مقابله با جنایت جنگی و یافتن راه‌هایی برای حمایت از حق تعیین سرنوشت فلسطینی‌هاست.

وزیر امور خارجه خطاب به مهمانان حاضر در این کنفرانس گفت: حضور شما مهمانان نشانه دغدغه‌مندی نسبت به ارزش‌های انسانی و یکی از مسائل حل نشده جامعه بین‌المللی در دهه‌های گذشته یعنی موضوع مهم فلسطین است.

امیرعبداللهیان اذعان کرد: این همایش در حالی برگزار می‌شود که شورای امنیت سازمان ملل متحد روز گذشته قطعنامه‌ای در مورد ضرورت ارسال کمک‌های انسان دوستانه به سراسر غزه تصویب کرد اما این شورا به عنوان مسئول حفظ صلح و امنیت بین المللی متأسفانه در زمینه توقف کشتار و حملات در اراضی اشغالی هیچ گونه اقدام مؤثری نداشته است. 

وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد: اصلی ترین مانع در این زمینه دولت آمریکا و برخی متحدان کاخ سفید بوده اند که عملا به حمایت بی قید و شرط از صهیونیست‌ها می‌پردازند.

وی اظهار کرد: مسأله فلسطین همواره مورد توجه جمهوری اسلامی ایران بوده و در اندیشه‌های بلند امام راحل عظیم الشأن امام خمینی (ره) و همچنین در نگاه راهبردی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) قرار دارد.

امیرعبداللهیان از دولت‌های مستقل و آزاده خواست از هیچ کوششی برای حمایت از فلسطین دریغ نکنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه