English

رئیس جمهور در جمع مردم گلستان:

امروز ایران اسلامی به همت مردمانش در مسیر پیشرفت است

رئیس جمهور در جمع مردم گلستان گفت: مردم این استان مردمی هستند که وحدت و انسجام‌شان مثال‌زدنی است و شیعه و سنی و فارس و ترکمن و بلوچ و مازندرانی و همه اقوام و مذاهب در کنار یکدیگر خونگرم و باصفا زندگی می‌کنند.

امروز ایران اسلامی به همت مردمانش در مسیر پیشرفت است
به گزارش خبرگزاری موج

، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در جمع مردم استان گلستان در مصلی نمازجمعه گرگان اظهارداشت:خرسندم از اینکه امروز در استان گلستان و در جمع مردم با صفای گرگان حضور دارم.

وی افزود: مردمی که در عرصه‌های مختلف سیاسی امتحان خوبی پس دادند. مردمی که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از اسلام و قرآن و امام راحل حمایت کردند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی هم در دفاع مقدس خوش درخشیدند و شهدا و جانبازان و اپارگران بسیاری برای دفاع از انقلاب دادند.

رئیس جمهور اظهار کرد: مردم استان گلستان مردمی هستند که وحدت و انسجام‌شان مثال‌زدنی است و شیعه و سنی و فارس و ترکمن و بلوچ و مازندرانی و همه اقوام و مذاهب در کنار یکدیگر خونگرم و باصفا زندگی می‌کنند.

رئیس جمهور در جمع مردم گلستان با بیان اینکه بیش از 70 روز است که مردم فلسطین درحال مقاومت هستند، گفت: همه در شگفت از مقاومت و پایداری یک گروه مقاومت در فلسطین هستند، این قدرت اتصال با خداست.

وی افزود: مردم اراده کرده‌اند کشور را پیشرفت دهند و ما امروز می‌توانیم بگوییم ایران کشور درحال پیشرفت است. دشمن می‌خواست تولید و رشد اقتصادی کشور را متوقف کند ولی نتوانستند.

رئیسی تصریح کرد: امروز به تمامی تولید کنندگان، صنعتکاران و کشاورزان می‌گویم امروز این محل سنگر است باید برای استقلال و پیشرفت کشور تلاش کنیم.

رئیسی با بیان اینکه دشمن امید مردم را نشانه گرفته و می‌خواهد تبدیل به یاس کند اما بدانید کار دولت و شما در هر سنگری امیدآفرینی است و تلاش در همه بخش‌ها امیدآفرینی باشد و باید دشمن از ایجاد فساد ناامید شود.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مردم ما با امید زندگی می‌کنند و این راه را با بصیرت و حرکت مجاهدانه ادامه داده و دشمن را مایوس خواهند کرد، ادامه داد: بدانید دولت با همه توان تلاش می‌کند آنچه که در استان و کشور وعده داده شد به عنوان دولت صادق الوعد به آن وفا شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه