English

سخنگوی دولت:

آیین‌نامه نوسازی و بازسازی منازل کارکنان نیروهای مسلح تصویب شد

سخنگوی دولت گفت: در راستای حمایت از معیشت کارکنان نیروهای مسلح، امروز آیین‌نامه نوسازی و بازسازی منازل نیروهای مسلح در هیأت وزیران به تصویب رسید .

آیین‌نامه نوسازی و بازسازی منازل کارکنان نیروهای مسلح تصویب شد
به گزارش خبرگزاری موج

، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت اعلام کرد: جلسه هیئت وزیران با ارائه گزارش وزرای مختلف از رشد شاخص‌های اقتصادی و عملکردی همراه بود؛ همچنین دستورهای هیأت وزیران مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در راستای اجرای نهضت ملی مسکن و تسریع مسکن‌های مورد نیاز کشور و همچنین در راستای حمایت از معیشت کارکنان نیروهای مسلح ، امروز آیین‌نامه نوسازی و بازسازی منازل نیروهای مسلح در هیأت وزیران به تصویب رسید تا ان‌شاءالله ساخت و سازهای مناسب در این خصوص صورت بگیرد. بهادری جهرمی ادامه داد: این آخرین آیین‌نامه تکلیفی اجرایی بودجه بود که متن آن نهایی و ابلاغ خواهد شد.

سخنگوی دولت اظهار کرد: در راستای حمایت از نخبگان و فعالان پهپادهای غیر نظامی که مورد نیاز بخش‌های غیرنظامی است، امروز یک متن لایحه حمایتی در هیأت وزیران به تصویب رسید که تقدیم مجلس خواهد شد تا حوزه فعالیت این بخش ساماندهی شود.

وی افزود: پروانه‌های فعالیت ساخت و ساز، تولید، تعمیرات و بهره‌برداری و گواهینامه کاربری در حوزه‌های پهبادهای غیر تفریحی و غیر نظامی مانند بخش کشاورزی پیش‌بینی شده است تا در تخصیص واردات قطعات و نمونه‌هایی که می‌خواهند از آن الگو بگیرند و همچنین سرمایه‌گذاری‌های لازم، مجوزهای مورد نیاز صادر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه