English

وزیر کشور:

ارزیابی حادثه آتش‌سوزی مینی پالایشگاه بیرجند نیاز به بررسی بیشتر دارد

وزیر کشور ابراز داشت: ارزیابی حادثه و علت دقیق آتش‌سوزی مینی پالایشگاه در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند نیاز به بررسی بیشتر دارد که در وقت خود رسیدگی می‌شود.

ارزیابی حادثه آتش‌سوزی مینی پالایشگاه بیرجند نیاز به بررسی بیشتر دارد

، احمد وحیدی در حاشیه ستاد مدیریت بحران استان در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند اظهار کرد: میعانات گازی در محل این پالایشگاه کوچک در منطقه ویژه اقتصادی که دچار حریق شده، تبدیل به هیدروکربن و صادر می‌شد.

وزیر کشور با بیان اینکه حدود ۱۸ مخزن در این مینی پالایشگاه وجود دارد که بخشی سوخته و برخی هنوز در حال سوختن است، گفت: برای بررسی علل حادثه و اقدامات انجام شده به بیرجند سفر کردیم و در ستاد مدیریت بحران خراسان جنوبی حضور یافتیم.

وی با اشاره به گزارش اقدامات انجام شده توسط مسئولان استانی و آتش نشانی برای اطفای حریق، گفت: هنوز مقداری از آتش‌سوزی وجود دارد که در حال تلاش برای اطفای آن هستند.

به گفته وی؛ فوم موجود در منطقه کفایت نکرده لذا مقداری فوم سنگین دیگر وارد استان می‌شود تا به کمک آن، آتش خاموش شود.

وزیر کشور بیان کرد: ارزیابی حادثه و علت دقیق آتش‌سوزی مینی پالایشگاه در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند نیاز به بررسی بیشتر دارد که در وقت خود رسیدگی می‌شود.

وحیدی با ذکر این نکته که کمیته‌ای برای بررسی این حادثه وجود دارد، متذکر شد: اولین مسئولیت مربوط به بخش خصوصی است که این حادثه برای او پیش آمده و بعد در سطح استان با مدیریت بحران و استاندار و مشارکت بخش‌های زیربط باید بررسی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه