English

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح:

رژیم جنایتکار اسرائیل، کانون دشمنی با اسلام و مستضعفین جهان است

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح ابراز کرد: رژیم منحوس اسرائیل، حافظ منافع استکبار جهانی و کانون دشمنی با اسلام، مستضعفین و مسلمانان است.

رژیم جنایتکار اسرائیل، کانون دشمنی با اسلام و مستضعفین جهان است
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار ابوالفضل شکارچی، معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در گردهمایی بسیجیان شهرستان آبیک که به مناسبت سالروز تشکیل بسیج برگزار شد، اظهار کرد: بسیج این پتانسیل و توان را دارد که جامعه را از پیچیده و مخوف‌ترین موانع پیش‌روی انقلاب عبور دهد، همان‌طور که این توانایی را در جبهه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس، قائله کردستان، مقابله با اشرار گنبد و… نشان داده است و به‌طور ویژه در ایام دفاع مقدس با دستان خالی و تنها با قدرت اراده در برابر نیروهای بعث و پشتیبانان جهانی‌اش ایستادگی کرده است.

وی با بیان این نکته که انقلاب اسلامی به دنیا اثبات کرده ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد، بیان کرد: این دیدگاه به ما توانایی داده پیروز همه صحنه‌های خطرناک پیش‌روی انقلاب باشیم و این انقلاب با همه فشارهای دشمن، نه‌تنها ایستادگی می‌کند، بلکه انقلاب را به جهان صادر کرده است.

شکارچی با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی بیان کرد: طوفان‌الاقصی اولین عملیات پیروزمندانه نیروهای مقاومت نبود و این روند در آینده هم ادامه خواهد داشت، این عملیات بیش از آنکه شکست را به رژیم جعلی صهیونیستی تحمیل کند، تیری بر قلب استکبار جهانی، آمریکا و هم‌پیمانانش بود.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رویکردها و دیدگاه‌های بسیج، لرزه بر پیکره دشمن انداخته و امروز ما این دستاورد را داریم که این تفکر به لبنان، فلسطین، عراق و اقصی نقاط جهان صادر شده، تفکر بسیجی دشمنان اسلام ناب را مست اصل کرده تا جایی‌که امروز حتی قادر به تصمیم‌گیری و متوقف کرد یک گروه شبه‌نظامی به‌نام حماس نیستند.

شکارچی از جنگ غزه به‌عنوان یک جنگ بین‌المللی یاد کرد و توضیح داد: در این جنگ، صهیونیست‌ها شکست را با ریختن بمب‌های غیرمتعارف و مخوف بر سر زنان و کودکان فلسطینی تلافی کردند. این اقدام هیچ ارزش نظامی ندارد و در نهایت بیانگر استیصال در برابر رزمندگان مقاوم حماس است. امروز افتخار بزرگی برای مقاومت خلق شده و بسیج توده ملت‌های جهان اعم از مسلمانان، غیرمسلمانان و مسیحیان به‌عنوان حامیان مردم فلسطین تشکیل شده است.

وی افزود: شعار رژیم صهیونیستی در این جنگ، نابودی حماس و آزادی اسرای در اختیار این گروه بود، اما صهیونیست‌ها نتوانستند به هیچ‌کدام از خواسته‌های خود برسند و بسیاری از امکانات ارتش اسرائیل در این جنگ از بین رفت. تعدادی از گردان‌ها و لشکرهای آنها نابود شد، تعداد زیادی به اسارت درآمدند و تعداد زیادی هم به دست قهرمانان فلسطینی کشته شدند.

شکارچی مطرح کرد: دشمن امروز در طرح‌ریزی برای مقابله با انقلاب درمانده شده و به برکت خون شهدا تفکر با اخلاص و با صداقت و زحمات شهید جبهه مقاومت سردار دل‌ها در حال به ثمر نشستن است و اقتدار انقلاب اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت در سایه رهبری مدبرانه ولی‌فقیه تحقق یافته است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: اسرائیل حافظ منافع استکبار جهانی و کانون دشمنی با اسلام، مستضعفین و مسلمانان است.
وی خاطرنشان کرد: دشمن ما ممکن است از بسیاری از کلیدواژه‌ها در نبرد شناختی، جنگ نرم و حتی جنگ سخت استفاده کند، اما کلید مقابله با تمامی موضوعات یادشده در انقلاب اسلامی جهاد تبیین و بیان دستاوردهای آن است و تا زمانی که ولی‌فقیه و بسیج در صحنه است، دشمن مجبور به پذیرش شکست است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه