English

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گردهمایی بسیج دانشجویی و طلاب کشور:

بسیجیان خواستار دادگاهی کردن سران رژیم صهیونیستی هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما بسیجیان از دولت تقاضا داریم محاکمه سران رژیم صهیونیستی در مجامع اسلامی به ویژه در کنفرانس سران اسلامی دنبال کند.

بسیجیان خواستار دادگاهی کردن سران رژیم صهیونیستی هستند
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار غلامرضا سلیمانی،  رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز پنج‌شنبه در گردهمایی سراسری مسئولان بسیج دانشجویی و طلاب کشور که با عنوان پیشگامان رهایی در حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران برگزار شد، اظهار داشت: در هفته بسیج و در دوم آذر سالروز صدور فرمان تاریخی امام راحل و عظیم الشان مبنی بر تشکیل بسیج طلبه و دانشجو قرار داریم؛ تشکل‌هایی که فعالیت‌های بسیاری را داشتند که در این رابطه می‌توان به فعالیت‌هایی که در دوران کرونا انجام دادند، اشاره کرد.

سردار سلیمانی افزود: دوران شیوع کرونا به دلیل ضرورت فاصله اجتماعی افرایش و فعالیت‌های تشکلی کاهش یافت، بسیج دانشجویی و طلاب نه تنها فعالیت‌های خود را کاهش ندادند بلکه در کمک به کاهش بیماری کرونا و نیز بیماران کرونایی فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام دادند و با ورود خود، صحنه تحسین برانگیزی را از نقش آفرینی‌های خود خلق کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: اما با پایان یافتن آن شرایط، برای حصول به نتایج درخشان دیگری در کمک به مردم، فعالیت‌های جدیدی را آغاز کردند که در قدم اول هر دو تشکل برای مهیا کردن شبکه تشکلی خود جهت ارائه خدمات گسترده و پاسداری از انقلاب اسلامی، فعالیت‌هایی را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه عملی‌کردن تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه در کانون توجه فعالیت بسیجیان بوده و هست، عنوان کرد: بسیج طلبه و دانشجو دو تشکل پیشرو در بسیج محسوب می‌شوند به همین دلیل برگزاری اردوهای جهادی، راهیان‌نور و پیشرفت، دوره‌های توان‌مندسازی در قالب مباحث گوناگون و مورد نیاز برای تقویت این شبکه تشکلی در دستور کار قرار گرفت؛ گسترش چتر دفاع گفتمانی از انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه و حضور در میان مردم در قالب جهاد تبیین از موضوعاتی است که به آن توجه دارند.

سردار سلیمانی گفت: دانشجویان و طلاب بسیجی ظرفیت بسیار قابل اعتنایی در تحقق بیانیه گام دوم و چشم‌انداز ترسیم شده از سوی رهبری دارند تا همان‌گونه که ایشان فرمودند در آستانه فتح قلل قرار داریم، بتوانیم قله‌های پیروزی و عظمت را فتح کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: شاهد کسب پیروزی‌ها بزرگی از سوی رزمندگان مقاومت در عملیات طوفان الاقصی هستیم، زیرا به واسطه این عملیات شکست‌های غیر قابل ترمیمی به رژیم کودک‌کش صهیونیستی وارد شد و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی آن‌ها در این عملیات نه تنها ضربه فنی شدند بلکه آبروی آنان هم بر باد رفت؛ امروز فلسطین نه تنها مسئله جهان اسلام بلکه دنیا است به شکلی که افکار عمومی جهان و آزادی خواهان خواستار محاکمه سران این رژیم کودک کش‌هستند و این نشان می‌دهد مردم غزه در کانون توجهات قرار گرفتند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: البته دولت جمهوری اسلامی ایران نیز حمایت از مردم غزه را در کانون توجهات خود قرار داده، اما با این وجود مجدانه از می‌خواهیم حقوق مردم فلسطین دفاع کند؛ ما بسیجیان از دولت تقاضا داریم محاکمه سران این رژیم را در مجامع اسلامی به ویژه در کنفرانس سران اسلامی دنبال کند.

وی گفت: دستگاه‌های رسانه‌ای نظام سلطه و مجامع بین‌المللی جهان نه تنها در کنار مردم فلسطین قرار نگرفتند، بلکه نظام سلطه از کودک‌کشی رژیم صهیونیستی حمایت هم می‌کند و سازمان‌های بین المللی نیز در این این رابطه یا سکوت کرده یا با احتیاط از کنار این مسئله عبور کردند؛ تقاضا داریم دادگاه‌های صالحه‌ای تشکیل شود تا سران این رژیم در آن محاکمه و به سزای عمل خود برسند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه