English

معاون هماهنگ‌کننده ارتش:

اقوام ایرانی در طول دوران دفاع مقدس پوزه دشمن را به خاک مالیدند

معاون هماهنگ‌کننده ارتش ابراز داشت: اقوام ایرانی در طول دوران دفاع مقدس پوزه دشمنی را به خاک مالیدند که دنیا از او حمایت می‌کرد؛ اما زمانی که لشکر کردها، لرها، ترک‌ها، گیلانی، بلوچ‌ها، بوشهری‌ها و… در منطقه عملیات حاضر می‌شدند در کنار یکدیگر موجی از انگیزه به وجود می‌آوردند که موجب سربلندی و افتخار ایران اسلامی شدند.

اقوام ایرانی در طول دوران دفاع مقدس پوزه دشمن را به خاک مالیدند
به گزارش خبرگزاری موج

، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش در چهارمین جشنواره اقوام و سنن ایرانی که صبح امروز (چهارشنبه) در دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار شد، با تقدیر از اقدام ارزشمند این دانشگاه در برگزاری چنین برنامه‌ای، اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارتش از اقوام مختلف ایران عزیز هستند که پس از پایان تحصیل و دانش‌آموختگی به مردم عزیزمان در سراسر کشور خدمت می‌کنند.

دریادار سیاری با بیان اینکه اقوام ایرانی با اتحاد و انسجام در کنار یکدیگر قرار دارند، عنوان کرد: با وجود کمبود امکانات، دانشجویان جشنواره اقوام و سنن ایرانی را به زیبایی به نمایش گذاشتند و با انگیزه بالا در غرفه‌ها حضور یافتند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با تأکید بر اینکه ایران اسلامی گلستان اقوام است، افزود: اقوام با غیرت، با همت و با شرف ایرانی در کشورمان ملتی را تشکیل دادند که در طول تاریخ سرافراز بوده‌اند و به وجود گلستان اقوام ایرانی در کنار هم که در مقابل هر دشمنی قرار دارند، افتخار می‌کنیم.

امیر سیاری گفت: اقوام ایرانی در طول دوران دفاع مقدس پوزه دشمنی را به خاک مالیدند که دنیا از او حمایت می‌کرد؛ اما زمانی که لشکر کردها، لرها، ترک‌ها، گیلانی، بلوچ‌ها، بوشهری‌ها و… در منطقه عملیات حاضر می‌شدند در کنار یکدیگر موجی از انگیزه به وجود می‌آوردند که موجب سربلندی و افتخار ایران اسلامی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه