English

سخنگوی دولت:

بدهی‌های دولت به نیروگاه‌های برق بصورت تهاتر می‌شود

سخنگوی دولت ابراز داشت: برخی نیروگاه‌هایی که دولت به آن‌ها بدهی داشت، برای تسویه بدهی و مالیات‌هایی که آن‌ها باید به دولت پرداخت کنند، تهاتر صورت بگیرد و نیاز مالی از این محل مرتفع شود.

بدهی‌های دولت به نیروگاه‌های برق بصورت تهاتر می‌شود
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیأت دولت با اشاره به مهم‌ترین مصوبات دولت در جلسات هفته جاری اظهار کرد: با توجه به ناترازی تولید و مصرف برق، دو مصوبه به تصویب رسید؛ اول قرار شد برخی نیروگاه‌هایی که دولت به آن‌ها بدهی داشت، برای تسویه بدهی و مالیات‌هایی که آن‌ها باید به دولت پرداخت کنند، تهاتر صورت بگیرد و نیاز مالی از این محل مرتفع شود.

سخنگوی دولت افزود: علاوه بر این، هیات دولت با پیشنهاد وزارت نیرو برای ارسال لایحه به مجلس شورای اسلامی با قید دو فورت موافقت کرد تا بر این اساس، بخشی از بدهی‌ها به نیروگاه‌های برق و توانیر، با انتشار ۳۰ همت اوراق برطرف شود.

بهادری جهرمی ادامه داد: مصوبه دیگر این هفته در راستای تقویت هر چه بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌های مختلف بود؛ هیأت وزیران موافقت کرد که معادل ۱۰ همت به منابع صندوق نوآوری و شکوفایی اضافه شود.

دبیر هیات دولت همچنین تاکید کرد: دولت مصوبه‌ای را در جلسه روز یکشنبه و جلسه اخیر هیأت وزیران برای جبران بلایای طبیعی یا خشکسالی‌ها در برخی استان‌ها داشت که در راستای برنامه‌های حمایتی دولت از مناطق محروم است و هیأت وزیران با آن موافقت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه