English

معاون هماهنگ کننده ارتش:

خلبانان کشور باید در مدرسه نجات خدمه نهاجا آموزش ببینند

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه همه خلبانان ما باید در مدرسه نجات خدمه نهاجا آموزش ببینند، گفت: این استخر آموزشی کار بسیار ارزشمندی است که توسط نیروی هوایی ارتش انجام شده است.

خلبانان  کشور باید در مدرسه نجات خدمه نهاجا آموزش ببینند
به گزارش خبرگزاری موج

، ​امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در آیین افتتاح مدرسه نجات خدمه نهاجا که امروز یکشنبه برگزار شد، اظهار داشت: این استخر آموزشی کار بسیار ارزشمندی است که توسط نیروی هوایی ارتش انجام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به خطراتی که متوجه خلبانان است و قبل از اینکه خلبانان را در محیط عملیات واقعی در دریا مورد آزمایش قرار دهیم باید در یک محیط آموزشی، این کار را شبیه سازی کنیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: اینکه خلبان می‌تواند از سکوی پرش، چتر باز انجام دهد و به محیط استخر بیاید و زیر چتر گیر کند و به بیرون بیاید و در یک دریای مواج و طوفانی بتواند تلاش کند که عملیات نجات را به خوبی انجام دهد و چگونه خود را آماده کند که توسط بالگردی که از بالا می‌آید و خود را نجات دهد این کار ارزشمندی است.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام نیروی هوایی ارتش ویژه و قابل تقدیر است و همه خلبانان ما باید آموزش این کارها را ببینند و در این محیط شبیه سازی شده در استخر کار را انجام می‌دهند و سپس در محیط واقعی تمرین می‌کنند و ما اطمینان پیدا می‌کنیم که در صورت هر اتفاقی راه نجات آن را از قبل تمرین کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه