English

رئیس جمهور:

دولت مردمی قاطعانه با مصادیق بزرگ و کوچک فساد مبارزه می‌کند

رئیس جمهور بر مبارزه جدی و قاطع دولت مردمی با مصادیق بزرگ و کوچک فساد تأکید کرد.

دولت مردمی قاطعانه با مصادیق بزرگ و کوچک فساد مبارزه می‌کند
به گزارش خبرگزاری موج

رئیس جمهور با تاکید بر مبارزه جدی و قاطع دولت مردمی با مصادیق بزرگ و کوچک فساد گفت: دولت مردمی نشان داده که در راستای ارتقای کارآمدی آمادگی بالایی برای اعمال تغییرات لازم دارد؛ یقین بدانید که در این دولت کوچکترین مصادیق فساد و حتی ناکارآمدی تحمل نخواهد شد.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی عصر امروز پنجشنبه در ادامه برنامه‌های سفر دولت مردمی به استان چهارمحال و بختیاری در نشست با جمعی از فعالان جبهه مردمی انقلاب اسلامی، استقبال گرم مردم شهرکرد از کاروان دولت مردمی را نشانه علاقه مردم به انقلاب اسلامی و وفاداری به ولایت دانست.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به ضرورت ارتباط مسئولان دستگاه‌های اجرایی با جمع های نخبگانی و اشراف کامل آنها بر امور حوزه تحت مسئولیت خود، شایسته‌گزینی و شایسته‌سالاری را از اصول اساسی دولت مردمی در جذب نیروهای جوان و کارآمد دانست.

رئیسی با بیان اینکه کنار گذاشتن فله‌ای مدیران دولت‌های قبلی برخلاف اصول شایسته‌سالاری است، خاطرنشان کرد: در دولت مردمی هیچ عقد اخوتی با هیچ مدیری نداشته و نداریم و حتی اگر در مورد مدیران نصب شده در این دولت نیز به این نتیجه رسیدیم که برخلاف تصور اولیه کارآمدی لازم را ندارند، بدون تعارف و فوری آنها را تغییر داده‌ایم.

مبارزه جدی و قاطع دولت مردمی با مصادیق بزرگ و کوچک فساد از دیگر محورهای مورد اشاره رئیس جمهور در این جلسه بود و دکتر رئیسی با تاکید بر اینکه دولت مردمی نشان داده که در راستای ارتقای کارآمدی آمادگی بالایی برای اعمال تغییرات لازم دارد، تصریح کرد: یقین بدانید که در این دولت کوچکترین مصادیق فساد و حتی ناکارآمدی تحمل نخواهد شد.

رئیس جمهور در واکنش به درخواست مطرح شده برای رسیدگی به مشکلات آبی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ما اساسا برای حل مشکلات به استان سفر کرده‌ایم، افزود: دولت مردمی باور دارد که کشور ظرفیت‌های متنوع و فراوانی دارد که با مدیریت صحیح این ظرفیت‌ها از جمله در زمینه آب می‌توان بر مشکلات غلبه کرد.

رئیسی با تاکید بر ضرورت تقویت اطلاع‌رسانی شایسته از دستاوردها و اقدامات دولت، افزود: اشراف بر نظام مسائل کشور و یافتن راهکار برای حل مشکلات در کنار پرهیز از گرفتار شدن در حاشیه‌ها از جمله اصولی است که دولت سیزدهم در کنار شفافیت، مبارزه با فساد، شایسته‌سالاری و ایستادگی بر ارزش‌های انقلاب اسلامی سرلوحه کار خود قرار داده است

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه