English

فرمانده سپاه پاسداران:

ایمان داریم که سرانجام جنگ غزه پیروزی بزرگ است

فرمانده سپاه پاسداران ابراز داشت: ایمان داریم که سرانجام جنگ غزه پیروزی بزرگ است. وقتی مردم غزه پیروز شوند در واقع انسان‌های بی‌دفاع توانسته‌ اند بر امپراتوری‌های قدرت پیروز شوند و این به نام ایمان ثبت می‌شود.

ایمان داریم که سرانجام جنگ غزه پیروزی بزرگ است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی عصر جمعه در نخستین اجتماع بزرگ حافظان قرآن کریم استان تهران که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر با یکی از مدرن‌ترین، پیشرفته‌ترین، مجهزترین، پیچیده ترین، حساس‌ترین قدرت اطلاعاتی جهان در طول تاریخ بشر روبه رو هستیم. یعنی جامع جمیع ابزارهای نوین در حال حاضر استفاده می شود.

وی افزود: معمولا خطوط مقدم نبرد همیشه مجهزترین و آماده‌ترین خطوط است. در کرانه باریک غزه، رژیم صهیونیستی از تمام ابزارهای اطلاعاتی خود بهره برد و شرایط را به گونه‌ای تنظیم کرد که حتی یک موجود کوچک هم نمی‌توانست از دید اطلاعاتی اسرائیلی‌ها عبور کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: با همه این‌ها، هنوز معمای عبور غافلگیرانه فلسطینی‌ها از تمامی موانع، خاکریزها و موانع اطلاعاتی نامشخص است و شاید روزی روشن شود.

سردار سلامی با اشاره به آیه‌ای از قرآن که نصرت مؤمنان را نوید داده است، افزود: آیات قرآن برای یک مورد نیست و نشانه‌های حقانیت یک جریان هستند و همین یک آیه کافی است که نصرت الهی با جوانان فلسطینی تا پایان این مساله همراه است‌.

وی همچنین اظهار داشت: ظاهرا اسرائیلی ها با آتش پرحجم غلبه نظامی دارند اما این ظاهر مساله است. ما شاهد شهادت فلسطینی ها اعم از زن و کودک هستیم اما آشفتگی سیاسی و ابهام نسبت به آینده، قلب اسرائیلی ها را به درد آورده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: کثرت و برتری قدرت فیزیکی در اسلام عامل پیروزی نیست. خداوند قلت را برای مسلمانان می‌پذیرد اما ذلت را نمی‌پسندد. در جنگ بدر با آنکه مسلمانان در قلت و دشمن در برتری بود، اما نصرت با مسلمانان بود. خداوند نصرت مؤمنان را بر خود واجب کرده است.

سردار سلامی تصریح کرد: می‌دانیم و ایمان داریم که سرانجام این نبرد پیروزی بزرگ است. وقتی مردم غزه پیروز شوند در واقع انسان‌های بی‌دفاع توانسته‌ اند بر امپراتوری‌های قدرت پیروز شوند و این به نام ایمان ثبت می‌شود.

وی افزود: قرار است شکوه ایمان در میدان نبرد به نمایش گذاشته شود و نباید از تعقیب دشمن دست برداریم. آرزو می‌کنیم هر چه زودتر خداوند نصرت نهایی و غلبه خود را بر این قوم بی‌ریشه، منحرف، بی‌رحم حاصل کند و شاهد غضب خداوند براین رژیم باشیم. امروز فرازهای آخر این رژیم اشغالگر است و جهان، امروز بیش از هر زمان دیگری علیه آمریکا متحد است.

فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین گفت: اگر می‌خواستیم جنایت‌های رژیم صهیونیستی را با جهاد تبیین نشان دهیم با هزاران ساعت کار نمی‌توانستیم، اما خودشان این کار را انجام دادند. آنها مکر می‌کنند و توطئه شوم برای مسلمانان می‌چینند اما این توطئه به خودشان برمی‌گردد.

سردار سلامی ادامه داد: این بشارتی است از جانب خداوند اما شرط آن است که همه در صحنه باشیم. مؤمنان باید در صحنه باشند که تعالی آن نصرت است.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند به بقای خود ادامه دهد و با این همه قساوت و دشمنی در میان دریایی از دشمنان صاحب اراده دوام بیاورد، البته ساختمان‌های بزرگ و تجاری مانند آمریکا در حال فروپاشی هستند و به وقت فروپاشی خطرناک تر می‌شوند. دکترین‌های صهیونیسم فروپاشیده و تأمین امنیت داخلی و ظرفیت‌ بازدارندگی اسرائیل از بین رفته است و آمریکا نمی‌تواند این رژیم را نجات دهد.

وی همچنین با اشاره به اجتماع حافظان قرآن کریم گفت: این اجتماع برگزار شد تا قلب‌های ما و جوانان ما با مردم فلسطین پیوند عمیقی بخورد.

فرمانده سپاه پاسداران با قدردانی از جوانان برای حضور در این مراسم گفت: خوشحالم جوانانی را می‌بینم که تجلی آیات الهی هستند. جوانانی که پسران آنها سیمای مردانه قرآن و دخترانشان تجسم سیمای زنانه قرآن هستند. این یک افتخار و سعادت جوان است که خود را به آیات الهی زینت می‌بخشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه