English

فرمانده نیروی هوایی ارتش:

درگیر یک جنگ تمام عیار اقتصادی و فرهنگی شده‌ایم

فرمانده نیروی هوایی ارتش ابراز داشت: سرافرازی ایران اسلامی ما به خاطر وجود شهدا و خانواده این عزیزان است؛ چراکه این بزرگان با فدای جان خود باعث حفظ نظام و اعتلای کشور شدند و ما هرچه داریم از شهدا و خانواده‌های آنان است.

درگیر یک جنگ تمام عیار اقتصادی و فرهنگی شده‌ایم

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش در شانزدهمین جشنواره جوان سرباز ستاد و قرارگاه پشتیبانی نهاجا با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری  در بیانیه گام دوم انقلاب جوانان این مرز و بوم را نوک پیکان انقلاب اسلامی ایران عنوان کرده‍ اند، گفت: خدمت مقدس سربازی زمینه نهادینه شدن وطن پرستی، نوع دوستی، سربازی و جانبازی در راه وطن است و اگر این وظیفه با عشق و به بهترین نحو انجام شود، باعث پیشرفت و سرافرازی کشور خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان بر علیه نظام اسلامی ایران تصریح کرد: دنیای استکبار با تحریم‌های مختلف فلج کننده و ایجاد مشکلات اقتصادی، روی به جنگ تمام عیار آورده و در صدد این است که ما را به زانو در بیاورد؛ اما با تدابیر مقام عظمای ولایت و تلاش و پشتکار شما جوانان و مردم همیشه در صحنه تیر دشمنان به سنگ خورده و با تلاش جهادی تا کنون توانسته‌ایم از این مشکلات سربلند بیرون بیاییم.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه شما سربازان پیش قراولان ولایتمدار ایران اسلامی در مبارزه هجمه‍های دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی در حوزه های نظامی، اقتصادی، فرهنگی و...  هستید، افزود: امروز ما صددرصد درگیر یک جنگ تمام عیار اقتصادی و فرهنگی شده‌ایم و شما افسران جنگ نرم نیروهای مسلح در مقابل هجمه های دشمن هستید که با ایستادگی خود می‌توانید کارهای بزرگ و شگرفی انجام دهید.
وی در ادامه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی درغزه خطاب به سربازان اظهار داشت: اگر اتفاقی که امروز درغزه در حال رخ دادن است، در یکی از کشورهای اروپایی رخ می‌داد، آیا باز هم مدعیان انسانیت و حقوق بشر سکوت می کردند؟
امیر سرتیپ واحدی در پایان با اشاره به بزرگداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای سرباز گفت: سرافرازی ایران اسلامی ما به خاطر وجود شهدا و خانواده این عزیزان است؛ چراکه این بزرگان با فدای جان خود باعث حفظ نظام و اعتلای کشور شدند و ما هرچه داریم از شهدا و خانواده‌های آنان است و احترام به خانواده شهدا وظیفه تک تک ماست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه