English

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

تهران و مسکو بر قطع فوری جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کردند

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در جریان سفر به مسکو، پیام رئیس مجلس شورای اسلامی درباره تحولات سرزمین‌های اشغالی و ادامه جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه را تحویل رئیس مجلس دومای روسیه کرد.

تهران و مسکو بر قطع فوری جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کردند

به گزارش خبرگزاری موج، وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که در رأس هیئتی به همراه شهریار حیدری نایب رئیس و سارا فلاحی عضو این کمیسیون به مسکو سفر کرده‌ است، با ویچسلاو والودین رئیس مجلس دومای روسیه دیدار و گفتگو کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در دیدار با ویچسلاو والودین رئیس مجلس دومای روسیه، پیام مکتوب محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی درباره تحولات سرزمین‌های اشغالی و ادامه جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه را به وی ابلاغ کرد.

جلال‌زاده در دیان دیدار از مواضع دولت روسیه در مجامع بین المللی و حمایت از مظلومان فلسطینی قدردانی کرد و افزود: ایران و روسیه به تلاش‌های خود برای پایان فوری جنایات اشغالگران مورد حمایت آمریکا ادامه خواهند داد.

ویچسلاو والودین رئیس مجلس دومای روسیه در این دیدار بر ادامه همکاری‌های تهران و مسکو برای قطع فوری کشتار بیرحمانه مردم بی‌دفاع نوار غزه و ضرورت حمایت جهانی از ملت فلسطین تاکید کرد و گفت: آمریکا مسئول اصلی ادامه وقایع غمبار غزه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه